Petra Krulc
Aktualno

Petra Krulc po novem na Futuri DDB

Petra Krulc se je kot regijska izvršna direktorica strateške kreativnosti pridružila agenciji Futura DDB. Skrbela bo za kreativno prebojnost in odličnost kreativnih rešitev agencije v svetovnem merilu, tako v Sloveniji kot tudi na Hrvaškem.

Petra Krulc je ena od največkrat nagrajenih in priznanih kreativnih voditeljic v Sloveniji in tudi ena od redkih regijskih kreativnih direktoric, nagrajenih z nagradami Cannes Lions in Effie Awards Europe. »Futura zaradi zavidljivih izkušenj in mejnikov v zadnjih tridesetih letih ter znanjem, ki ga prinaša povezava z mrežo DDB, poseduje neprecenljiv talent, veščine in izkušnje. Zato mi je izziv soustvarjati strateško pot in odličnost storitev agencije v prihodnosti v čast in veliko veselje,« pravi Petra Krulc.

Gregor Firbas, direktor Future DDB, je ob tem dejal, da je Futurina ambicija bila in ostaja biti kreativni partner, ki s presežnimi in učinkovitimi marketinškimi rešitvami znamkam prinaša rezultate. »Petra je s svojimi izkušnjami neprecenljiv člen regijske marketinške stroke. Futuristi smo z njo dobili močan pospešek strateške kreativnosti, ki bo rešitvam za naše naročnike prinesla odličnost na mednarodni ravni,« pravi.

Petra Krulc se je kot izvršna kreativna direktorica več kot 17 let kalila v agenciji Grey Ljubljana, kjer je z ekipo osvojila številne poslovne zmage, nagrade in naslove. Bila je tudi članica Greyevega evropskega in globalnega kreativnega sveta. Sodelovala je v številnih domačih, regijskih in mednarodnih žirijah priznanih oglaševalskih festivalov, med drugim tudi na svetovno znanem London International Awards (LIA) v Las Vegasu. Bila je kolumnistka Marketing magazina, gostujoča predavateljica Fakultete za družbene vede in v letih 2018 in 2019 tudi predsednica tekmovalnega sveta Slovenskega oglaševalskega festivala.

V letih po Greyu je kot članica izvršnega vodstva mednarodnega tehnološkega podjetja Celtra vodila njihov globalni kreativni studio, ki izvaja digitalne storitve za Celtrine naročnike, kot so Adidas, Spotify, NBCU, Bloomberg in drugi. V letu 2022 je vodila tudi Celtrin globalni marketing.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji