bla
Aktualno

Planica s ptičje perspektive

Na petkovo tekmo svetovnega pokala v smučarskih skokih, ki je zaradi odličnih rezultatov naših skakalcev dobila ime slovensko državno prvenstvo, smo se odpravili z Derbyjevim helikopterjem.

Svojo prvo Planico sem obiskal v prvi polovici devetdesetih let kot šestletnik v družbi očeta in sokrajanov. Od doma smo krenili med četrto in peto uro zjutraj, zaradi gneče in mraza se mi je zdel prihod na prizorišče »cel projekt«. Poletov sem videl bolj malo (tako je, ko nisi na isti valovni dolžini z odraslimi), zaradi glasnosti navijanja in spremljajočega hrupa so mi rezultate »tolmačili« s kričanjem na uho. Naprej v leto 2022. Na povabilo znamke Derby (ki jo upravlja družba Rastoder) je bila tokrat možna udeležba z druge perspektive. Kot sponzor letošnjega dogodka so namreč v okviru sponzorskih aktivacij ponujali prevoze s helikopterjem, ki je goste vozil izpred hotela Kompas v Kranjski Gori do Planice.

bla

Čakajoči na našega pilota.

Na petek, 25. marca, je dan brez pretiravanja popoln. Temperature za kraj in čas dogajanja so tako visoke, da se naš pilot pošali, da bo treba Planico kmalu preimenovati v Studenec. Ko si oblečen v debelo bundo (ker upoštevaš »izkušnje« iz otroštva) pri skoraj 20 stopinjah, mu ne moreš oporekati. Organizatorji na njihovo žalost verjetno tudi ne. Nasprotno so nekateri obiskovalci bolj upoštevali vremensko napoved in prišli v kratkih hlačah in natikačih.

bla

Ko človek ostane brez besed.

Kakor koli, če je v sončnem vremenu pogled na Planico prelep, je iz helikopterja veličasten in te pusti brez besed. Navijačev je po besedah organizatorjev okrog 18 tisoč, velika večina med njimi plapola s slovenskimi zastavami. Za zabavo med tekmo je skrbel neutrudni napovedovalec, ki seveda ni pozabil omeniti sponzorjev. Med zanimivejšimi je bila omemba projekta NFT, preko katerega je napev Planica, Planica, snežena kraljica (ki si jo po zaslugi številnih odličnih poletov zaigrali velikokrat) dobil različico Planica kriptokraljica.

bla

Planica, sonce in četverna zmaga Slovencev.

Piko na i nepozabni izkušnji so seveda dodali naši orli, ki so povozili konkurenco. Bolj je postajalo jasno, da ne bomo osvojili le prvih treh mest, bolj glasno je postajalo občinstvo. Ob takšnem športnem uspehu dobi Zdravljica še toliko večji pomen. Pa se je »slovenski« vikend v Planici šele dobro začel.

bla

V dobri družbi kolegov z Radia 1, Planet TV in Katje Klavora, vodje odnosov z javnostmi za znamko Derby. Foto: Katja Klavora 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji