foto
Aktualno

Po Twitterju »storyje« ukinja tudi LinkedIn

Po tem ko je Twitter ukinil svoje »zgodbe« Fleets, je tudi LinkedIn napovedal prekinitev storitve, ki so si jo tako kot Instagram »izposodili« od Snapchata.

Pred meseci se je zdelo, da bodo Snapchat in njihovo storitev Story (objave začasnega trajanja) posnemali malodane vsi. Če je to v primeru Instagrama postala njihova praktično najbolj priljubljena storitev, pa so se uporabniki Twitterja in LinkedIna odzvali drugače. Twitter je Fleets po le osmih mesecih delovanja ukinil že julija. Poslovno družbeno omrežje LinkedIn jo je napovedalo za jesen. Razlog? Uporabniki si želijo trajne in kreativne videoizkušnje.

»Ko smo razvijali storitev Story, smo predvidevali, da ljudje ne želijo neformalnih videoposnetkov na svojem profilu in da bi začasnost zmanjšala zadržke, ki jih imajo ljudje pri objavljanju. Izkazalo pa se je, da želijo ustvariti trajne videoposnetke, ki vašo poklicno zgodbo povedo na oseben način,« je v sporočilu za javnost izjavila Liz Li, starejša produktna vodja na LinkedInu.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji