Po Twitterju »storyje« ukinja tudi LinkedIn
Po tem ko je Twitter ukinil svoje »zgodbe« Fleets, je tudi LinkedIn napovedal prekinitev storitve, ki so si jo tako kot Instagram »izposodili« od Snapchata.
Pixabay
Pred meseci se je zdelo, da bodo Snapchat in njihovo storitev Story (objave začasnega trajanja) posnemali malodane vsi. Če je to v primeru Instagrama postala njihova praktično najbolj priljubljena storitev, pa so se uporabniki Twitterja in LinkedIna odzvali drugače. Twitter je Fleets po le osmih mesecih delovanja ukinil že julija. Poslovno družbeno omrežje LinkedIn jo je napovedalo za jesen. Razlog? Uporabniki si želijo trajne in kreativne videoizkušnje.
»Ko smo razvijali storitev Story, smo predvidevali, da ljudje ne želijo neformalnih videoposnetkov na svojem profilu in da bi začasnost zmanjšala zadržke, ki jih imajo ljudje pri objavljanju. Izkazalo pa se je, da želijo ustvariti trajne videoposnetke, ki vašo poklicno zgodbo povedo na oseben način,« je v sporočilu za javnost izjavila Liz Li, starejša produktna vodja na LinkedInu.