Poli v rojstnodnevni preobleki
Piščančja posebna klobasa Poli letos praznuje častitljiv jubilej – 50 let. Izdelali so jo leta 1974 v Perutnini Ptuj, kjer so ponosni na to, da je že pol stoletja dosledna v svoji kakovosti, ki je rezultat vrhunskih postopkov izdelave.
Tina Guček
Ob abrahamu so Poli nadeli tudi posebno rojstnodnevno »opravo«, za jubilejno embalažo pa je poskrbel Žare Kerin, kreativni direktor v agenciji Futura DDB.
Barbara Stopinšek, vodja blagovne znamke Poli, pravi, da so v jubilejno leto vstopili nadvse ponosno, saj gre za blagovno znamko, ki je v vseh teh letih osvojila srca ljubiteljev v več kot dvajsetih državah po vsem svetu. »Že pet desetletij je Poli konsistentna v zagotavljanju najvišje kakovosti in originalne recepture, hkrati pa je konsistentna tudi na vsakem koraku svojega pojavljanja – od logotipa in embalaže do tržnega komuniciranja,« navaja Stopinškova.
Poli je po novem 50LI
Pri snovanju jubilejne podobe in logotipa so izhajali iz želje, da bi izkoristili moč in prepoznavnost blagovne znamke, obenem pa sporočali o častitljivem jubileju. Žare Kerin pravi, da mu delo za Poli vedno predstavlja pozitiven in zanimiv izziv. Projekta ob petdeseti obletnici so se v Futuri DDB lotili s celostnim pristopom, sodelovalno in konceptualno. »Poli je priznana blagovna znamka s 50-letno tradicijo. Naš cilj je bil izkoristiti prepoznavnost, ki jo ima blagovna znamka. Z minimalnimi spremembami, kot je transformacija črke P v številko 5, smo ohranili znano podobo in s tem na subtilen, a 'polijevsko' duhovit način poudarili jubilej brez dodatnih klišejskih elementov ob logotipu,« je povedal za MM.
Žare Kerin, kreativni direktor v agenciji Futura DDB, pravi, da je zanj največji izziv pri projektu predstavljalo vprašanje, kako ohraniti prepoznavnost blagovne znamke na polici, obenem pa uspešno komunicirati petdeseti jubilej.
Barbara Stopinšek predlagano kreativno rešitev opiše kot hkrati enostavno in originalno. »V duhu identitete oz. značaja blagovne znamke Poli sporoča, da je del naših vsakdanov že petdeset let. Z veseljem ugotavljamo, da so tudi odzivi potrošnikov odlični, tako tudi z jubilejnim izdelkom, 800-gramsko Poli, naznanjamo, da bo letošnje leto nekaj posebnega,« pravi.
Bila je zraven
Seveda pa nova embalaža ni edina aktivnost, ki so se je lotili ob praznovanju. Sredi februarja so začeli z dražilno fazo jubilejne oglaševalske akcije »Bila sem zraven«. Bila je zraven ob mnogoterih mejnikih, ki so zaznamovali naša življenja od sedemdesetih let prejšnjega stoletja in vse do danes, hkrati pa tudi sama predstavlja enega od pomembnih mejnikov, ki so spremenili in obogatili naš vsakdan.« »Bila je zraven, ko smo pili gosti sok s smetano, ko so bili televizorji še debeli in ko smo še uporabljali telefonske govorilnice. Bila je zraven ob manjših in večjih trenutkih, ob kultnih in takšnih, v katerih se prepozna vsak,« pravijo v Futuri DDB.
Kampanja je potekala na zunanjih oglasnih površinah, digitalnih platformah in družbenih medijih, dražilni fazi pa bodo marca sledili še televizijski oglas in druge aktivnosti. »Na različnih dogodkih, med katerimi bodo tudi marketinške konference, bodo udeleženci imeli priložnost doživeti tudi originalni Poli muzej s posebno izkušnjo virtualne resničnosti. Poleg tega razvijamo tudi lasten 'Poli gaming' z namenom nagovoriti predvsem mlajše oboževalce in mlade po srcu, z aktivacijo gaminga, ki vključuje tudi privlačen nagradni sklad, pa bomo začeli v spomladanskem času,« pove Barbara Stopinšek.
Jubilejne aktivnosti bodo potekale tako na regionalni kot tudi globalni ravni skozi celotno leto, pri čemer se bodo osredotočali na ključne deležnike, ki so soustvarjajo častitljivo pot te blagovne znamke.
Skrivnostni rumeni plakati ob cestah in po večjih mestih so del dražilne faze jubilejne oglaševalske akcije »Bila sem zraven«.
Kolumna je bila izvorno objavljena v tiskani reviji Marketing magazin #513. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.