POP TV in Kanal A v pričakovanju bogate jesenske programske sheme
Na krilih spomladanske sezone, ki je Pro Plusu prinesla izjemno gledanost, smo že pošteno zakorakali v poletje. Njihovi novinarji pokrivajo vse aktualne športne dogodke, hkrati pa se pripravljajo na pestro jesen, sporočajo iz medijske hiše.
Pred odhodom na dopust smo se pogovarjali s Stello Litou, direktorico slovenskega Pro Plus in hrvaškega RTL, ki se je pred kratkim iz Zagreba preselila v Ljubljano. Kot pravi, je spomladanska programska shema na POP TV vključevala vse, kar imajo gledalci radi – novo serijo Skrito v raju, za katero pravi, da je »šolski primer izjemne domače scenaristike in produkcije« z 39-odstotnim deležem* vseh ljudi pred televizorji na POP TV in več kot 9 milijoni ogledov na VOYO, ter oddaje Delovna akcija, MasterChef Slovenija in Mali šef Slovenije. S slednjo so v šestih sezonah skupaj s partnerji preko nagrad pomagali več kot 20 slovenskim osnovnim šolam z novo učno opremo in posodobljenimi učilnicami.
Serija Skrito v raju je to pomlad navdušila gledalce.
»24UR je že vrsto let najbolj gledana informativna oddaja v državi. Na tem mestu želim izpostaviti tudi posebno oddajo 24UR Forum, v kateri analiziramo najbolj pereča družbena vprašanja v državi. Zadnjo z naslovom (Ne)javno zdravstvo, si je ogledalo kar 43 odstotkov vseh ljudi pred televizorji*, lahko pa vam zaupam, da za jesen že pripravljamo nov 24UR Forum,« je povedala Stella Litou.
Hkrati poudarja, da se je dobri gledanosti letošnje pomladi znova pridružil tudi Kanal A. Veliki športni dogodki, ki imajo svoj domicil na Kanalu A, kot je UEFA Liga prvakov, dosegajo več kot 50-odstotne deleže* gledalcev, ki so v času predvajanja pred televizorji. »Ko že govorimo o športu, naj povem, da bo na POP TV tudi letos potekal prenos NLB Ljubljanskega maratona, največjega športnega dogodka v Sloveniji,« dodaja Litou.
Tako kot lani, bomo lahko tudi letošnji Ljubljanski maraton v živo spremljali na POP TV in 24ur.
PreMMiki v hiši
Pri tem poudari, da »tako odličnega programa in rezultatov ne bi bilo mogoče doseči brez izjemno nadarjene in predane ekipe zaposlenih. Ponosna sem na programske uspehe in rezultate, še posebej v tem prehodnem obdobju. Naš finančni direktor in sodirektor Matej Pregarc je namreč sprejel novo vlogo v matični družbi CME, v okviru katere bo kot svetovalec deloval na različnih trgih, na katerih CME oddaja televizijske programe. Na mestu finančnega direktorja ga je nasledil njegov pomočnik Tilen Ribič, Aleš Muhič, direktor trženja, pa se mi je pridružil kot izvršni sodirektor. Veseli me, da lahko napredovanja in zamenjave poiščemo interno in s tem ohranjamo kontinuiteto naših uspehov,« pove.
Kaj gledalce čaka jeseni?
Jesenska programska shema vključuje težko pričakovano jubilejno deseto sezono priljubljene oddaje Slovenija ima talent, ki od začetka predvajanja dosledno beleži več kot 50-odstotni delež gledalcev*, ki so v času predvajanja pred televizorji. Med zvezde je oddaja med drugim izstrelila Majo Keuc, Dunking Devils, Batista Cadillac in Luko Basija. Gledalce čaka še enajsta sezona resničnostega šova Kmetija, poleg tega bodo že na začetku septembra na POP TV začeli predvajati 40 epizod VOYO original serije Ja, Chef! Na Kanalu A bodo nadaljevali s prenosi tekem UEFA Liga prvakov, dirk motoGP in košarkarskih obračunov NBA.
Lado Bizovičar, Marjetka Vovk, Ana Klašnja in Andrej Škufca se vračajo z jubilejno 10. sezono.
»VOYO bolj priljubljen kot Netflix«
Na koncu Stella Litou omeni še VOYO, ki je v šestih državah skupine CME že na začetku pomladi presegel več kot milijon naročnikov. Dodaja, da je VOYO z več kot 180.000 naročniki v Sloveniji bolj priljubljen kot Netflix. Poleg tega nam je razkrila skrivnost, da jeseni na VOYO prihaja 10. sezona serije Ja, Chef! in nova originalna serija, ki bo, »kot je za VOYO značilno, drzna in bo nedvomno dvignila veliko prahu. Za VOYO sicer pripravljamo še eno izvirno, originalno serijo, za POP TV pa dnevno originalno serijo, kar dokazuje našo zavezanost lokalni produkciji,« sklene Stella Litou.
VOYO original Ja, Chef! podira rekorde gledanosti.
*Vir: AGB Nielsen Media research, 5.2-26.6.2024, ciljna skupina 18-54 let, delež gledalcev v živo in z zamikom na isti dan.