porsche
Aktualno

Porsche Slovenija izbral Dentsu za svojo novo medijsko agencijo

Porsche Slovenija, vodilni uvoznik in distributer vozil skupine Volkswagen v Sloveniji, je za svojo novo medijsko agencijo izbral Dentsu, ki v Sloveniji pri medijskem zakupu sodeluje z agencijo Media Publikum. 

»Na medijskem razpisu za skupino Porsche je zmagala agencija Dentsu, ki v Sloveniji pri medijskem zakupu sodeluje z agencijo Media Publikum, globalno pa za Porsche skrbijo tudi na nekaterih drugih trgih,« je za MM povedal Uroš Cuder, direktor medijskih strategij Media Publikumu. 

Pri Porsche Slovenija so v sporočilu za javnost zapisali, da Dentsu Slovenija sodeluje z Media Publikumom Ljubljana, da bi zagotovil visoko učinkovite in stroškovno učinkovite medijske strategije, ki so popolnoma usklajene s cilji družbe Porsche Slovenija. »Od januarja 2025 bo posebna ekipa Dentsu X, specializirana enota znotraj Dentsu, nadzorovala načrtovanje in zakup medijev za vse blagovne znamke pod okriljem Porsche Slovenija. To vključuje znamke Volkswagen, Audi, Seat, Cupra, Škoda in Volkswagen Gospodarska vozila ter Porsche Inter Auto in oddelek Moon, ki se osredotoča na rešitve električne mobilnosti,« so še dodali. 

Vodstvo družbe je še posebej poudarilo, da se veseli tega novega poglavja. »Cenimo trdo delo in predanost vseh agencij, ki so sodelovale v izbirnem postopku, in se veselimo uspešnega sodelovanja z agencijo Dentsu, za katero verjamemo, da bo pomembno prispevala k doseganju naših poslovnih ciljev,« so zaključili.

Intervju

zz
15. 02. 2025

Mauro Porcini, višji podpredsednik in prvi glavni direktor za oblikovanje v družbi…

»Pri PepsiCo so oblikovalci znani kot samorogi. So idealni inovatorji. Samorogi so ljudje, zaljubljeni v ljudi, ali posamezniki, ki so strastno…

fras
15. 02. 2025

Včasih se najbolj nore podjetniške ideje rodijo iz potrebe: nekaj si zaželiš, na trgu ne…

Čeprav danes veliko mest promovira urbano kolesarjenje, zamolčijo tveganja za kolesarja, ki jih predstavlja onesnaženost zraka.

bonšek
10. 02. 2025

»V prihodnosti bodo ključno vlogo igrali tehnologija, družbena in okoljska odgovornost…

Pri delu z mediji je vedno v ospredju aktualna tema ali dobra zgodba, ne glede na to, ali imaš urednike in novinarje dve nadstropji stran ali v drugi…

Naši avtorji