![porsche](/sites/default/files/styles/article_620x440/public/images/Foto%20salona_desktop.jpg.webp?itok=UugZ9KVd)
Porsche Slovenija izbral Dentsu za svojo novo medijsko agencijo
Porsche Slovenija, vodilni uvoznik in distributer vozil skupine Volkswagen v Sloveniji, je za svojo novo medijsko agencijo izbral Dentsu, ki v Sloveniji pri medijskem zakupu sodeluje z agencijo Media Publikum.
»Na medijskem razpisu za skupino Porsche je zmagala agencija Dentsu, ki v Sloveniji pri medijskem zakupu sodeluje z agencijo Media Publikum, globalno pa za Porsche skrbijo tudi na nekaterih drugih trgih,« je za MM povedal Uroš Cuder, direktor medijskih strategij Media Publikumu.
Pri Porsche Slovenija so v sporočilu za javnost zapisali, da Dentsu Slovenija sodeluje z Media Publikumom Ljubljana, da bi zagotovil visoko učinkovite in stroškovno učinkovite medijske strategije, ki so popolnoma usklajene s cilji družbe Porsche Slovenija. »Od januarja 2025 bo posebna ekipa Dentsu X, specializirana enota znotraj Dentsu, nadzorovala načrtovanje in zakup medijev za vse blagovne znamke pod okriljem Porsche Slovenija. To vključuje znamke Volkswagen, Audi, Seat, Cupra, Škoda in Volkswagen Gospodarska vozila ter Porsche Inter Auto in oddelek Moon, ki se osredotoča na rešitve električne mobilnosti,« so še dodali.
Vodstvo družbe je še posebej poudarilo, da se veseli tega novega poglavja. »Cenimo trdo delo in predanost vseh agencij, ki so sodelovale v izbirnem postopku, in se veselimo uspešnega sodelovanja z agencijo Dentsu, za katero verjamemo, da bo pomembno prispevala k doseganju naših poslovnih ciljev,« so zaključili.