jub
Aktualno

Pozor, sveže prepleskano!

AV studio je poskrbel za obsežno prenovo spletnega mesta podjetja JUB. To je zdaj posebej prilagojeno mobilnim uporabnikom, ki želijo osvežiti svoj dom.

Pri prenovi spletnega mesta so sledili ključnemu vodilu; da bo uporabnik odslej lažje in hitreje našel informacije o barvnih kombinacijah, trendih, izdelkih in sistemskih rešitvah, ki jih potrebuje za prenovo doma.

Umetnost spletnega oblikovanja

Novo spletno mesto je prilagojeno mobilnim uporabnikom, saj večina strank svoj odtenek barve išče kar na telefonu. Uporabnikom pa novo spletno mesto poleg sodobnega minimalističnega oblikovanja in jasnih uporabniških tokov ponuja tudi napredni iskalnik, dvonivojsko filtracijo izdelkov in pregleden ter jasen prikaz barvne karte. Integracija s sistemom PIM uporabnikom zagotavlja vedno ažurne in strokovno preverjene podatke, ki podpirajo brezhibno uporabniško izkušnjo.

»Naša prioriteta je bila omogočiti uporabnikom, da hitro in enostavno najdejo potrebne vsebine. Spletna stran je namreč prilagojena različnim ciljnim skupinam – DIY uporabnikom, ki iščejo navdih in navodila za ustvarjanje stilskega doma, ter profesionalcem, ki od nas pričakujejo vrhunske izdelke in pomoč pri iskanju tehnične dokumentacije,« pojasnjuje Jelka Slatinšek, direktorica trženja in tržnega komuniciranja v podjetju JUB.

»Umetniško podobo, kjer smo poudarili brezčasni minimalizem skozi geometrično tipografijo, monolinijsko ikonografijo ter elegantno pastelno barvno paleto, smo kot običajno nadgradili s pravili spletnega oblikovanja. Ta poskrbijo, da umetnost brezhibno deluje, hkrati pa v ospredje jasno podajajo vsebino same strani,« dodaja Gašper Štern, umetniški direktor v agenciji AV studio.

barvne karte
 

Poudarek svetovalnim vsebinam

Med ključnimi izboljšavami pri prehodu na prenovljeno spletno stran Renata Kužnik, specialistka digitalnih komunikacij v podjetju JUB, izpostavlja svetovalne vsebine, ki jih bodo še naprej dopolnjevali in prilagajali različnim uporabnikom. »Skupaj z AV studiom smo dosegli velik napredek pri zahtevni integraciji z zalednim sistemom PIM (Product Information Management). Ta sistem smo razvijali ločeno, a vzporedno s spletno stranjo. Čeprav uporabnikom morda na prvi pogled ni opazen, se njegov vpliv odraža v vedno urejeni in posodobljeni vsebini, povezani z izdelki, dokumentacijo, barvno karto in sistemskimi rešitvami,« je še povedala.

filtracija

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji