bla
Aktualno

Prehrana z olimpijskim duhom

Olimpijski komite Slovenije in slovensko prehransko podjetje Nutrispoint sta razvila posebno, olimpijsko linijo prehrane z nazornim imenom MOVE.

Olimpijska linija izdelkov MOVE bo po besedah Matica Švaba, poslovnega direktorja in namestnika generalnega sekretarja Olimpijskega komiteja Slovenije, postala stalnica, saj bo na voljo ves čas. Kot pravi, postavlja novo dimenzijo športne prehrane, nastalo z inovativnostjo, izkušnjami in s skrbno izbranimi ekološkimi ter naravnimi sestavinami. Linija vključuje beljakovinske ploščice s 37-odstotno vsebnostjo beljakovin in kolagensko mešanico. »Ploščice in kolagenska mešanica dosegajo in presegajo najvišja mednarodna merila kakovosti in funkcionalnosti. Linijo MOVE bomo še obogatili z novimi izdelki, ki se bodo in se razvijajo v skladu s potrebami,« pojasnjuje. V kratkem bosta linijo dopolnila dva nova izdelka, ki sta po besedah sogovornika že v zaključni fazi razvoja – ekološki sirotkini proteini in izdelek za regeneracijo po športni aktivnosti.

Olimpijska linija kot plod slovenskega znanja

Sodelovanje med OKS in Nutrispointom se je sicer začelo že pred olimpijskimi igrami v Tokiu, ko so na Olimpijskem komiteju Slovenije iskali sponzorja na področju športne prehrane za športnike. »Po nekaj sestankih s podjetjem Nutrispoint, predstavitvi njihove vizije, predvsem pa dejstva, da svoje izdelke proizvajajo na podlagi slovenskega znanja in iz najboljših, skrbno izbranih sestavin ekološkega in naravnega izvora, je prišlo do dogovora o sodelovanju,« je zgodovino sodelovanja povzel Švab. Pod vodstvom univerzitetne diplomirane živilske tehnologinje in uveljavljene nutricionistke Maje Grešak ter klinične dietetičarke Eve Peklaj, ki sodeluje z Olimpijskim komitejem Slovenije, so si zadali cilj, da razvijejo olimpijsko linijo izdelkov.

Z marketinškega vidika Nutrispoint tako kot drugi sponzorji izkorišča možnost povezovanja s slovensko olimpijsko reprezentanco. »Kot edina blagovna znamka v Sloveniji v tej kategoriji se lahko povezuje z olimpizmom in izkorišča marketinško platformo OKS, kjer so še posebej zanimivi množični dogodki na področju športa.« Poleg tega za komuniciranje s končnimi kupci uporabljajo digitalne kanale OKS, hkrati pa se podjetju Nutrispoint odpirajo tudi možnosti sodelovanja z drugimi sponzorji OKS.

Intervju

zz
26. 04. 2025

Tiago Ribeiro je izkušen brazilski strokovnjak za digitalne medije, prepoznan kot eden od…

Preprost in zanimiv oziroma kreativen pristop je vedno najboljša pot. Danes so vplivneži nova oblika medijev in prišli smo do trenutka, ko je…

Tanja Pak
26. 04. 2025

Tanja Pak je izjemna umetnica, ki s svojo vizijo in ustvarjalnostjo premika meje. Pred…

Sama se sprašujem, ali je v današnjem času v poplavi hipnih impresij, površinskih vtisov in površnih diskusij sploh še moč najti čas za kontemplacijo…

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

Zaposleni potrebujejo jasno, transparentno in pravočasno posredovanje informacij, da razumejo spremembe in razloge zanje, občutek, da je njihovo delo…

Naši avtorji