Primož Rok Puppis
Aktualno

PreMMik v Radenski Adriatic

Primož Rok Puppis je v podjetju Radenska Adriatic napredoval na mesto višjega vodje blagovnih znamk.

Primož Rok Puppis je po izobrazbi magister ekonomskih in poslovnih ved, za seboj pa ima že lep nabor izkušenj na različnih delovnih mestih znotraj marketinga, z regionalno dobro poznanimi blagovnimi znamkami blaga široke potrošnje.

Svojo kariero je začel v oddelku marketinga v podjetju Paloma, kot pripravnik in pozneje kot samostojni vodja blagovne kategorije robčkov. Karierno pot je nadaljeval v podjetju Atlantic Grupa na mestu vodje blagovne znamke Argeta za prodajna mesta, kjer je bil zadolžen za vsa tržišča, in nazadnje štiri leta deloval kot vodja blagovnih znamk v podjetju Radenska Adriatic. S februarjem 2024 je prevzel vlogo višjega vodje blagovnih znamk, pri čemer je odgovoren za kategorije gaziranih brezalkoholnih pijač (brez Pepsi) in vitaminskih instantnih napitkov na vseh trgih. Po novem je marketinško močno okrepil tudi ekipo pri strateško pomembnem projektu v skupini. Ob premiku je za MM dejal: »Zelo se veselim novih izzivov in verjamem, da bom lahko z dosedanjimi izkušnjami in znanjem znatno pripomogel k rasti strateško pomembnih projektov skupine.«

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji