bold premmik 2
Aktualno

PreMMiki v bold.group

Agenciji bold.group sta se pridružili Anja Korenč in Ajda Perme.

Anja Korenč (na fotografiji levo) se je ekipi pridružila kot umetniška direktorica. V prejšnji agenciji, Futuri DDB, je sodelovala pri projektih naročnikov, kot so Paloma, Poli, Spar, Fresh 32, Lesnina in LPP. Pred tem je na samostojni poti prispevala k prepoznavnosti znamk Klet Brda, Nektar Natura, Ayatana, Uroš in Valentina, Lizin Vrt ter Hempika. Poznamo jo tudi kot soustanoviteljico blagovne znamke I Like Tofu in ustanoviteljico blagovne znamke Bitchy Club. »Pri Boldu se veselim dela z novimi naročniki in novo ekipo, ki bo nedvomno tudi v mojo kreativnost vnesla veliko svežega vetra,« je povedala ob svojem preMMiku.

Digitalna strateginja Ajda Perme po lastnih besedah k Boldovcem prihaja motivirana za delo pri izstopajočih kampanjah in sodelovanje z drznimi naročniki. »Najbolj od vsega se veselim dela z mlado, zagnano in kreativno ekipo, ki je v preteklosti že pokazala odlične projekte,« pravi in dodaja, da bo vesela, če ji bo v kampanje uspelo vnesti ščepec humorja.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji