Pričakovanja za 2024 so visoka
V zadnjem v nizu člankov, v katerih so delili svoje občutke o preteklem letu, predstavljajo svoja mnenja Aleš Muhič (Pro Plus), Sandra Ezgeta (Planet TV), Gregor Memedović (Next Media) in Tanja Škarjot (Infonet Media).
Tina Guček
V letu 2024 želijo še nadgraditi kreativne oglaševalske priložnosti
V medijski hiši Pro Plus leto opisujejo kot uspešno. »Morda smo začeli počasneje, vendar smo bili v drugem delu leta izredno močni. Vseeno smo se lahko že spomladi pohvalili z visokimi številkami, lokalna produkcija je imela najvišji delež gledanosti, tako MasterChef kot Delovna akcija, zlasti pa 24UR, ki z razlogom ostaja najbolj gledana informativna oddaja v državi. Jesen je bila pri nas že tradicionalno vrhunska, z oddajo Slovenija ima talent na prvem mestu s 53-odstotnim deležem in Kmetijo s 33-odstotnim. Programsko pa bo leto 2024 še bogatejše,« obljublja direktor trženja Aleš Muhič.
Po njegovem mnenju je televizija absolutno najučinkovitejši oglaševalski kanal. »Pričakujemo visoko povpraševanje po oglaševanju in menim, da bo to celo presegalo ponudbo. Kot je v takšnih primerih običajno, se ponudniki temu tudi cenovno prilagodimo. V prihodnjem letu želimo še nadgraditi kreativne oglaševalske priložnosti, velik poudarek bo kot vedno na kakovostni lokalni vsebini, med katerimi bo v ospredju težko pričakovana slovenska serija Skrito v raju. Okrepili smo tudi športno ponudbo, paradni konj pa seveda ostajata rekordno gledani in brani oddaja 24UR ter spletna stran 24ur.com, prav tako pa smo ponosni na rast in rekordno obiskanost tematskih portalov,« pove.
Navajeni na spremembe
»Na našem Planetu se stvari hitro odvijajo, a smo zaposleni zato toliko bolj navajeni na spremembe. Za nami je leto porok, ljubezni v eksperimentu Poroka na prvi pogled, kuhanja z znanimi v oddaji Riba, raca, rak ter raziskovanja podeželja z Večerjo za 5: Na deželi. Srečo iščemo še naprej v kvizu Kolo sreče. Da se zjutraj zbudimo nasmejani poskrbi Jutro na Planetu, zvečer pa nas informira Planet 18. Vsi so del Planeta, ki kroži dalje in vse to iščemo tudi v letu 2024,« pravi Sandra Ezgeta, vodja marketinga in odnosov z javnostmi na Planet TV.
Letos, ko so Slovenijo prizadele zgodovinske poplave, so se za zgodovinski korak v svojih enajstih letih delovanja, odločili tudi sami. Organizirali so dobrodelnega Milijonarja, pomagali z dobrodelno dražbo in prvič vzpostavili klicni center ter skupaj z gledalci zbrali več kot 70.000 evrov za ljudi, ki potrebujejo pomoč. »Zato si tudi v novem letu želimo več sočutja do Planeta in predvsem drug do drugega,« še pravi Sandra Ezgeta.
Oglaševalci se vračajo k tradicionalnim medijem
Gregor Memedović, direktor Next Medie, ponosno pove, da je skupina v letu 2023 dosegla rekorden rezultat po prihodkih. In to kljub temu, da jih je avgust prizadel s poplavami in so imeli kar precejšnji primanjkljaj prihodkov. »Vendar je srčnost in predanost ekipe prevladala, zato smo praktično nadoknadili vse izgubljeno. V tem letu se je tudi začutilo, da so največji oglaševalci zaznali, da jim prevelika vlaganja v digital ne prinašajo želenih prodajnih rezultatov in so se ponovno začela obračati k bolj tradicionalnim medijem, kot so televizija, radio in tisk. Opazili so neposredno korelacijo med oglaševanjem v teh medijih in povečanjem prodaje, medtem ko tega niso zaznali pri prekomernih vlaganjih v digitalno oglaševanje,« pove in doda, da nikakor ne pravi, da digitalno oglaševanje ni pomembno. Tudi sami vanj vlagajo veliko sredstev, a se zavedajo, da je to le del medijskega spleta in nikakor ne nosilni steber.
Ob koncu leta so okrepili uredniško in digitalno ekipo, v leto 2024 pa se podajajo tudi z osveženo voditeljsko ekipo na Hitradiu Center. Enter.radio je postal prvi radio, ki je distribuiran samo na DAB+, aplikaciji in spletu. Zaznale so ga raziskave poslušanosti in ima zaradi svoje specifike tako v glasbi kot poslušalcih dober potencial, meni Memedović. Rock Radio pa je po njegovih besedah kot kultna znamka po poslušanosti v mnogih ciljnih skupinah že ujel Val202 in ima še ogromen potencial na prihodkovni strani. »Na vseh družbenih omrežjih ostajamo vodilni igralec in postavljamo nove trende v pristopih k večdimenzionalnemu oglaševanju. Tako znova pričakujem rekordno leto,« je zadovoljen.
Zavezani kreativnosti in povezanosti s poslušalci
Tanja Škarjot, direktorica Infonet Medie, pravi, da so hvaležni in ponosni, da Radio 1 ostaja najbolj poslušan radio v Sloveniji, pri čemer Denis Avdić Show še vedno ostaja najbolj poslušan jutranji radijski program. »Letošnja novost naše radijske družine je nostalgični Radio 1 80-ta, ki je v kratkem času osvojil srca poslušalcev, radio Antena pa je še vedno najbolj poslušan radio med mladimi. Ti uspehi so rezultat trdega in predanega dela naše ekipe, ki ne pozna meja,« pove. Kot dodaja, so zelo ponosni tudi na dobrodelne akcije, ki dokazujejo moč skupnosti in zaupanje v njihovo delo. Med njimi izpostavi akcije Deželak Junak, srčno dobrodelno akcijo ob poplavah in 28-urni decembrski maraton.
»Hvala vsem, ki ste z nami soustvarjali leto 2023, mi pa se že veselimo novih priložnosti v letu 2024, ko se bomo še naprej trudili z osvajanjem vrhov in postavljanjem novih standardov v radijskem prostoru. Naša zavezanost h kreativnosti in povezanosti z našimi zvestimi poslušalci ostaja ključna, saj se zavedamo, da se medijski prostor nenehno spreminja. Po drugi strani bomo stremeli k dinamičnemu sodelovanju z oglaševalci, zato bomo še naprej prilagajali svoje strategije, uvajali nove vsebinske koncepte in prodajne formate, ki bodo odgovarjali tako na potrebe poslušalcev kot tudi oglaševalcev,« pravi Tanja Škarjot.