TikTok
Aktualno

Priljubljenost TikToka ne pojenja

V prvi polovici leta 2024 so po podatkih OnlyAccounts.io pri TikToku zabeležili 488,2 milijona prenosov, kar je druga največja številka v zgodovini aplikacije.

Priljubljenost aplikacije TikTok tudi osem let po njenem zagonu ni niti malo upadla, saj platforma za izmenjavo videoposnetkov iz četrtletja v četrtletje beleži impresivno število prenosov. Čeprav so uspeh aplikacije občasno prekinile polemike glede zasebnosti podatkov in celo morebitna prepoved na njenem drugem največjem trgu, v Združenih državah Amerike, število prenosov aplikacije še naprej narašča. Podatki Statista in AppMagic kažejo, da je aplikacija za izmenjavo videoposnetkov v prvi polovici leta 2024 dosegla 488,2 milijona prenosov, kar je 2,2 milijona več kot v enakem obdobju pred letom dni. Poleg tega to predstavlja drugo največjo številko v prvem polletju po letu 2020, ki je še vedno rekordno leto za prenose aplikacije TikTok.

Po podatkih družbe AppMagic so prenosi aplikacije TikTok v zadnjih treh mesecih naraščali, kar je pripomoglo k temu, da je aplikacija po vsem svetu presegla 5,7 milijarde prenosov na platformah iOS in Android. S tem velikim mejnikom je platforma poleg »velikanov« Facebooka in Instagrama postala ena od najbolj prenesenih družbenih aplikacij na svetu.

Uporabniki TikToku v povprečju namenijo 31 ur in 43 minut mesečno

Poleg vedno večjega števila prenosov se je znatno podaljšal tudi čas uporabe aplikacije. Glede na najnovejše poročilo DataReportal Digital Global Statshot Report so imeli uporabniki sistema Android v povprečju 310 mesečnih TikTokovih sej, pri čemer so za gledanje videovsebin na platformi namenili 31 ur in 43 minut, kar je največ od vseh družabnih omrežij. 

Uporabniki so na primer YouTubu vsak mesec namenili v povprečju 28 ur in 41 minut, kar je tri ure manj kot pri TikToku. Pri Facebooku in Instagramu je bil čas uporabe precej krajši. Statistični podatki kažejo, da uporabniki sistema Android aplikacijo Facebook v povprečju uporabljajo 18 ur in 45 minut mesečno.  Sledi Instagram z dvema urama manj oziroma v povprečju 16 ur in 56 minut.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji