Zeleni teden
Aktualno

Pro Plus: »Zavedamo se svoje odgovornosti do okolja«

V medijski hiši Pro Plus so letos že drugič organizirali Zeleni teden, v okviru katerega spodbujajo k večji odgovornosti do narave.

Kot pravijo, je Zeleni teden del njihove ESG strategije, v kateri so se zavezali, da bodo v okolju, kjer delujejo, delovali trajnostno. »Zavedamo se namreč svoje odgovornosti do okolja, prihodnosti, naših gledalcev in obiskovalcev naših spletnih strani. Do kulture vračanja. Zato je prav, da se najprej začnemo odgovorno obnašati doma in v službi,« pravijo.

Ko so lansko leto začeli načrtovati prvi Zeleni teden, so se načrtovane aktivnosti izkazale za zelo dobro sprejete, tako da so jih letos le še dopolnili. »Tudi letos smo šli iz Ljubljane s kolesi na obisk k sestrski televiziji RTL v Zagreb. Podpirali smo kolesarjenje v službo in deljenje avta. Zbirali smo pokvarjene male gospodinjske aparate in odpadne baterije. Imeli smo izmenjevalnico rabljenih oblačil, domače zelenjave, rož, domačih pridelkov. Zbirali smo rabljena korekcijska očala in odeje za mačja in pasja zavetišča. Poleg tega, da s tem naredimo nekaj odgovornega za okolje, se tudi družimo in ustvarjamo nove, močne prijateljske vezi,« je za MM pojasil Miha Kirn, vodja nabave in ESG v Pro Plusu.

smuti

V sredo je bilo zaposlenim na voljo zdravo kosilo, v četrtek pa so si za zajtrk sami mešali smutije s »smuti bajkom«.

Aktivni so na številnih področjih

Vsebinsko so dogodek izdatno podprli v svojih informativnih oddajah, POPcastih, na 24ur.com, portalih caszazemljo.si, z zdravimi recepti na Okusno.je. V času Zelenega tedna so bile na OTO na voljo risanke, ki so otroke poučevale o okoljevarstvenih temah in jim tako približale skrb do narave in okolja.

Ponosni so, da se tako pri produkciji vsebin kot pri vsakodnevnem obratovanju medijske hiše zavzemajo za zmanjševanje porabe energije (uporabljajo energijsko učinkovite naprave in razsvetljavo ter spodbujajo zaposlene k varčevanju z energijo), recikliranje in zmanjševanje odpadkov (vzpostavljene imajo sisteme za ločevanje odpadkov in recikliranje, spodbujajo tudi uporabo digitalnih dokumentov namesto papirja) in trajnostni transport (spodbujajo uporabo javnega prevoza, kolesarjenje in deljenje prevozov med zaposlenimi).

Iščejo zelene rešitve in delujejo trajnostno

»Na POP TV si prizadevamo za odličnost na področju trajnostnega razvoja in zmanjšanje negativnih vplivov na okolje med produkcijo vsebin ter hkrati spodbujamo zaposlene in javnost, da razmišljajo o lastnih odločitvah. Naš namen je dvigati standarde produkcije ter motivirati druge avdiovizualne ustvarjalce in distributerje, da se pridružijo prizadevanjem za zaščito okolja,« pravi Miha Kirn. Pri ustvarjanju svojih resničnostnih šovov, serij in oddaj tako iščejo zelene rešitve in delujejo trajnostno. So tudi ponosni lastniki devetih mednarodnih albert cetrifikatov za trajnostno filmsko produkcijo, in sicer za oddaje MasterChef Slovenija, Slovenija ima talent, Znan obraz ima svoj glas, Sanjski moški, Kmetija, Skrito v raju,  Mali šef in Hiša ljubezni. S pomočjo kalkulatorja albert, ki je posebej prirejen za medijske hiše, natančno merijo ogljični odtis vsake produkcije. Kalkulator jim pokaže, na katerem področju so najbolj učinkoviti ter kje imajo še prostor za izboljšave.

Pomembno vlogo ima tudi oglaševanje

Pri ustvarjanju vsebin ne iščejo samo zelenih rešitev in trajnostnega delovanja, ampak želijo gledalce nagovarjati tudi skozi vsebino. »Lara, glavni lik serije Skrito v raju, je okoljevarstvenica, ki oblačila kupuje v trgovinah iz druge roke. Ne kadi in ne vozi težkega dizla. V oddajah MasterChef Slovenija pa na primer učimo gledalce, kako kuhati s čim manj oziroma nič odpadki,« navede sogovornik.   

Doda, da ima pomembno vlogo pri vplivanju na javno mnenje in potrošniške navade tudi oglaševanje: »Verjamemo, da lahko s trajnostnimi oglaševalskimi rešitvami spodbujamo oglaševalce in gledalce k bolj trajnostnemu obnašanju. Ena od naših trajnostnih oglaševalskih rešitev je poseben sklop trajnostnih oglasov na televiziji, ki smo ga poimenovali Oglasi za boljši jutri. Ti oglasi ne samo informirajo o izdelkih oglaševalcev, ampak tudi navdihujejo ljudi k premisleku o svojih dejanjih in spodbujajo trajnostne prakse. Naš cilj je ustvariti sinergijo med oglaševalci, gledalci in našo medijsko hišo, kjer se vsi skupaj zavzemamo za trajnostne vrednote in prihodnost.«

izmen

Na izmenjevalnici oblačil so v POP-up garderobo obesili več kot 300 kosov, dobra četrtina je dobila nove lastnike.

stojnica

V petek so postavili stojnico z lokalno, doma pridelano zelenjavo. Kolege so vzpodbujali, naj vzamejo sestavine in si med vikendom skuhajo kaj zdravega.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji