Uroš Bonšek
Aktualno

Pro Plusu se je kot vodja oddelka odnosov z javnostmi pridružil Uroš Bonšek

Uroš Bonšek ima več kot 15 let izkušnj s področja odnosov z javnostmi. Po izobrazbi je slovenist, ki je trenutno sredi doktorskega študija.

Svojo kariero je začel kot tekstopisec v oglaševanju in jo nadaljeval kot vodja odnosov z javnostmi v Kinu Šiška, iz katerega je z ekipo iz nekdanjega kina ustvaril eno najprepoznavnejših kulturnih blagovnih znamk pri nas (za seboj ima promocijo več kot tisoč kulturnih dogodkov). Nato je bil dve leti vodja odnosov z javnostmi na Centru nevladnih organizacij Slovenije (CNVOS), kjer je vodil komunikacijske aktivnosti ob spremembah zakonov, svetoval kulturnim in socialnim zavodom na področju komuniciranja in spisal tudi dva priročnika.

Pred prihodom na Pro Plus je bil skoraj šest let zaposlen v tehnološkem podjetju Better. Na večih trgih (predvsem v Veliki Britaniji, Novi Zelandiji, Avstraliji ter tudi v Sloveniji), je strateško in kreativno, zadnja tri leta kot vodja komunikacijske ekipe, skrbel za prepoznavnost in ugled Bettrove rešitve za elektronsko predpisovanje zdravil.

»V karieri sem deloval v številnih panogah in sektorjih, v tem mozaiku pa so mi manjkali mediji. Vesel sem bil vabila na Pro Plus in še bolj priložnosti, da bom lahko skupaj z izjemno ekipo soustvarjal, krepil in komuniciral najmočnejše blagovne znamke s področja medijev in zabave pri nas,« je povedal za MM.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji