Prodaja vinilnih plošč v ZDA presegla prodajo zgoščenk
Vinilne plošče predstavljajo 62 odstotkov prodaje »fizične« glasbe v ZDA. To je še vedno le peščica vse prodane glasbe, saj predstavlja zgolj 4 odstotke. Prodaja pretočne glasbe namreč dosega že 85-odstotni delež vse prihodkov.
Pixabay
Ugotovitve raziskave Združenja ameriške glasbene industrije (Recording Industry Association of America ali RIAA) iz prve polovice leta 2020 kažejo na trend, ki je bil nazadnje prisoten v osemdesetih letih prejšnjega stoletja. Prodaja vinilnih plošč v tem obdobju predstavlja 62 odstotkov prodaje »fizične« skladbe in kaže na še poglobljeno »krizo« prodaje zgoščenk.
Prodaja pretočne glasbe (vključuje tako naročnine na pretočne platforme kot tudi naročnine na digitalni radio in na primer YouTube) se je povečala za 12 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem lani in njene prihodke ocenjujejo na štiri milijarde evrov. Predstavlja 85 odstotkov vse prodane glasbe, lani v enakem obdobju 80 odstotkov. Njena podkategorija, naročnine na platforme, kot so Spotify, Deezer in Apple Music, predstavlja 67 odstotkov oziroma dve tretjini vseh prihodkov od prodane glasbe. Še ena zanimivost, ki kaže na priljubljenost pretočne glasbe: digitalni prenosi oziroma »downloadi« predstavljajo le šest odstotkov vseh prihodkov.