
Prodajni Mindset: Od marketinške strategije do prodajnega rezultata
Pri Prodajnem Mindsetu verjamejo, da je prodaja danes ena najpomembnejših veščin v poslu. A kljub temu podjetja prodajo še vedno pogosto obravnavajo kot nekaj, »kar se zgodi samo od sebe.«
Organizatorji pa vedo, da to ne drži – uspešna prodaja je rezultat prave strategije, sistema in predvsem mindseta.
Zato vas vabijo na dogodek »Od marketinške strategije do prodajnega rezultata«, ki bo 24. aprila 2025 v Ljubljani.
Tokrat bosta na odru:
- Dražen Vranješ Kosi, direktor marketinga BMW Slovenija, ki ve, kako se strategija gradi in kako se jo poveže s prodajo.
- Primož Hvala, eden najbolj priznanih prodajnih trenerjev pri nas, ki podjetjem pomaga vzpostavljati sisteme, ekipe in vodenje, ki ustvarjajo rezultate.
Dogodek je namenjen vsem, ki razumejo, da sta marketing in prodaja najmočnejša, ko delujeta usklajeno in ne ločeno.
Prijavite se TUKAJ.
Kaj je Prodajni Mindset?
»Smo vodilna platforma za vse, ki želijo nadgraditi svoje prodajne veščine, razširiti svojo mrežo in najti navdih za nove prodajne zmage. Naša misija je jasna: z izobraževalnimi in družabnimi dogodki gradimo skupnost, ki verjame v inovativne pristope, izmenjavo znanja in nepozabne izkušnje,« pravijo organizatorji.
Ideja za Prodajni Mindset se je porodila iz spoznanja, da prodajna znanja pogosto ostajajo nedostopna širšemu krogu ljudi in da v Sloveniji ni veliko dogodkov, ki bi združevali praktično znanje s povezovanjem v stroki. »Danes Prodajni Mindset prinaša svežino, ki je v slovenskem poslovnem okolju že dolgo manjkala,« so prepričani organizatorji.
Ustanovili so tudi Prodajni Mindset Klub - odprto in podporno skupnost, v kateri si člani delijo izkušnje, znanje, uspehe, dodatne ugodnosti in ekskluzivne vsebine za še tesnejše povezovanje in rast.
Njihov cilj je jasen: »Let's make sales sexy again.«
📍 D’Place, Ljubljana
📅 Četrtek, 24. april 2025
🕕 18:00–23:00
🎟️ Prijave in informacije: prodajnimindset.si
»Karte so že v prodaji, zanimanje je veliko, število mest pa omejeno. Takšne priložnosti ne pridejo pogosto – naslednji korak v tvoji prodajni poti se začne z nami. Prijavi se,« vas pozivajo.