
Publicis Groupe Slovenia z novo kreativno okrepitvijo
V zadnjih mesecih je Publicis Groupe Slovenia okrepil svoje kreativne vrste v hčerinskem podjetju Saatchi&Saatchi in ekipi MSL.
Sanja Biščan se je ekipi Saatchi&Saatchi pridružila kot oblikovalka s 25-letnimi izkušnjami. Te je dobršen del svoje karierne poti nabirala v agenciji Futura DDB in tudi v agenciji Strobl Advertising Group, skupaj z ekipami pa je ustvarila kreativne presežke za številne naročnike, med drugim za HOFER, Spar, Perutnina Ptuj, Paloma, Mercator, NLB in OBI.
Nina Hojnik je grafična oblikovalka, ki se je prav tako nedavno pridružila ekipi Saatchi&Saatchi, poleg tega pa trenutno dela magisterij iz strateškega tržnega komuniciranja na Fakulteti za družbene vede. Za seboj ima več kot šest let agencijskih izkušenj, in sicer v oglaševalski agenciji Aritmija, kjer je skrbela zlasti za vizualno identiteto blagovnih znamk, oblikovanje vinskih etiket in spletni dizajn.
Daša Ščuka je po izobrazbi profesorica angleščine, za seboj pa ima več kot 14 let agencijskih izkušenj. Prva leta svoje karierne poti je kot tekstopiska preživela v agenciji New Moment, kjer je delala za številne domače in tuje naročnike, nato pa je bila več kot 10 let zaposlena na Studiu Moderna. Ekipi Saatchi&Saatchi se je pridružila kot tekstopiska, ki bo navdihujoče kreativne rešitve snovala predvsem za HOFER in NLB.
Mateja Arnež je po izobrazbi profesorica slovenščine, ki je svojo karierno pot začela kot novinarka na reviji Gloss. Zatem je agencijske izkušnje nabirala na oglaševalskih agencijah F2 in Pristop ter med drugim delala za Kenwood, De'Longhi, Volkswagen, Pekarno Pečjak, SPIRIT in Petrol. Kot vodja marketinga je bila nazadnje zaposlena na založbi Beletrina. Ekipi MSL se je pridružila v vlogi vsebinske strateginje, zadolžene za odnose z javnostmi, sodelovanja z vplivneži in strateško premišljen nastop na družbenih omrežjih.