Publicisova platforma Marcel dostopna tudi v Sloveniji
Publicisova platforma za umetno inteligenco Marcel je od letošnejga aprila na voljo tudi slovenskemu delu holdinga.
V MM-u smo že leta 2017 poročali, da tretji največji komunikacijski holding na svetu v sodelovanju z Microsoftom razvija interno platformo z umetno inteligenco Marcel (ime je dobila po ustanovitelju Publicisa, ki smo ga predstavili tukaj). Uradno so jo predstavili leta 2018, njen osnovni namen pa je bila pomoč pri preobrazbi holdinga in večji povezanosti in izobraževanju med njenimi zaposlenimi, naročniki in stroko. Zaradi znatne naložbe so Publicisove agencije odpovedale sodelovanje na številnih mednarodnih in lokalnih oglaševalskih festivalih, tudi pri nas.
»UI platforma prihodnosti« ali interni LinkedIn, kot so ga poimenovali nekateri, danes povezuje 84 tisoč ljudi. Med njimi so od letošnjega aprila tudi Publicisovi zaposleni v Sloveniji. Vodji Marcela sta Petra Hočevar, vodja projektov v agenciji Saatchi & Saatchi, in Matt Penko, umetniški direktor in vodja kreative v agenciji Publicis. »Zaposleni naših agencij izkoriščajo izobraževanja, dnevne informacije in razvedrilo, sodelovali pa smo tudi pri mednarodnih pobudah iskanja idej, kot je bila nedavna za Burger King,« sta povedala.
Tudi njim je Marcel pomagal v tako imenovani novi normalnosti. Vsi Publicisovi zaposleni so se praktično čez noč preselili v domače pisarne. Kot poudarjajo v Publicisu, je Marcel v »teh nepredvidljivih časih« pomagal obvarovati več kot 2.000 zaposlitev znotraj skupine Publicis.