skrito v raju
Aktualno

Skrito v raju: S prvo sezono do 10 milijonov ogledov na VOYO

Za nami je prvi teden predvajanja nove sezone slovenske serije Skrito v raju. Zato smo Lauro Vnuk, strokovnjakinjo za komuniciranje v medijski družbi Pro Plus, povprašali po njeni gledanosti, tako prve kot tudi začetka druge sezone.

Kakšna je bila gledanost prve epizode nove sezone?

Prvi del druge sezone serije Skrito v raju je dokazal, da so ljudje komaj čakali nove dogodivščine v kampu Paradiso. Serija je bila najbolj gledana vsebina dneva, prvi del si je ogledalo 36 odstotkov ljudi, ki so takrat spremljali televizijske vsebine. Prav tako si je prvi del na VOYO ogledala skoraj ena tretjina uporabnikov VOYO in ima več kot 85 tisoč ogledov.

Kakšna je bila gledanost prve epizode prve sezone v primerjavi z začetkom druge?

Gledanost prvega dela prve sezone je bila nekoliko višja kot gledanost druge. Si je pa prvi del druge sezone na VOYO ogledalo večje število uporabnikov VOYO kot leto poprej. 

Koliko gledalcev je zabeležila prva sezona?

Prva sezona Skrito v raju je pokazala, da si Slovenci želimo domačo, izvirno produkcijo. Serija Skrito v raju je bila v svojem terminu najbolj gledana vsebina na slovenski televiziji, ki je navdušila vse ciljne skupine, od najmlajših do najstarejših. V povprečju jo je spremljalo 39 odstotkov gledalcev, ki so v tistem času gledali televizijske vsebine v živo in z zamikom. Na VOYO je prva sezona serije zabeležila kar 10 milijonov ogledov.

 

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji