z
Aktualno

Slavko Ficko po novem v Pomurskih mlekarnah

Slavko Ficko je po šestnajstih letih zapustil Skupino Perutnina Ptuj ter postal vodja prodaje in marketinga v Pomurskih mlekarnah.

Slavko Ficko je karierno pot začel v Radenski, od tega je bil osem let vodja pospeševanja prodaje in zatem še osem let direktor marketinga. Pozneje je prevzel funkcijo direktorja strateškega marketinga v Skupini PP (Perutnina Ptuj) in jo opravljal  kar šestnajst let.

»Premikali smo meje tako za blagovno znamko PP kot za Poli, ki sta postali slovenski mednarodno priznani blagovni znamki,« se spominja in nadaljuje: »Ko se tvoje delo in delo tvojih sodelavcev jasno odraža v rasti prodaje in tržnih deležev, ko je s strani najvišje strokovne javnosti nagrajeno z veliko nagrado za dolgoročno upravljanje blagovne znamke in z naslovom blagovne znamke leta (letošnji SOF), je pravi čas, da se poišče novi navdih.« Ficko želi tudi v Pomurski mlekarni pustiti svojo sled in da »bi tudi to potovanje trajalo 16 let, kot je na Radenski in PP – in da bi se pri tem cedila mleko in med,« zaključi optimistično.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji