Ustanovitelji
Aktualno

Slovenski butični turizem krepi svojo prepoznavnost z novo spletno stranjo Slovenia Luxury Stay

Slovenski turistični prostor je bogatejši za novo povezovalno spletno platformo Slovenia Luxury Stay. Namen? Združiti slovenske ponudnike butičnih nastanitev. 

Spletna stran nagovarja zahteven okus sodobnih turistov, ki si želijo elitno, a hkrati osebno izkušnjo. Platforma na enem mestu združuje najboljšo ponudbo butičnih nastanitev, začenši z devetimi izbranimi in najbolje ocenjenimi ponudniki v Goriških Brdih. Z naborom butičnih nastanitev, ki se gibljejo vse od bed & breakfastov do luksuznih vil, nova platforma poenostavlja postopek iskanja nastanitve. Namenjena je gostom, ki so »zahtevnejši« in si želijo razkošja, udobja, pozornosti in občutka za male podrobnosti. 

Ustanovitelji spletne strani Slovenia Luxury Stay Martina Alma ter Milena in Uroš Peterc si želijo na novo opredeliti standarde butičnega luksuznega segmenta v Sloveniji. »Naša platforma je učinkovito orodje za iskanje po elitnem izboru nastanitev, ki se ponašajo s tem, da popotnikom ponujajo poglobljeno osebno izkušnjo, ki slavi bogato kulturno dediščino in naravne lepote Slovenije, podkrepljene z resnično pristnostjo, personaliziranimi storitvami in predanostjo odličnosti, ki jo lahko zagotovi le osebna angažiranost lastnika namestitve,« razlagajo.

Lansiranje spletne strani Slovenia Luxury Stay predstavlja mejnik v turistični ponudbi Slovenije, saj domačim in tujim obiskovalcem ponuja skrbno izbran nabor nastanitev, ki ponujajo več od povprečja. Zadali so si ambicijo in zavezo, da bodo kot glasnik odličnosti predstavljali in združevali le najboljše slovenske butične namestitve. Za Goriškimi Brdi nameravajo sodelovanje razširiti na še več butičnih B&B-jev in vil iz vseh slovenskih regij.

 

 

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji