Zavarovalnica Sava
Aktualno

Smo to, v kar verjamemo

»V življenju puščamo sledi. Ne le vidnih, ki ostanejo za našimi stopali, puščamo jih tudi pri ljudeh, s katerimi si delimo vsakdan ali le bežno poklepetamo na poti, pa tudi na okolju, ki je vse bolj odvisno od naših ravnanj,« pravijo v Zavarovalnici Sava.

Prepričani so, da je to, kakšne so sledi, ki ostajajo za nami, odvisno od nas in od tega, kakšne vrednote gojimo. Hkrati predstavljajo svoje.

»Osvežitev vrednot podjetja se ne zgodi čez noč. Sploh, če je prenova takšna, da v proces vključi vse zaposlene v dveh državah in je zaposlenih skupaj več kot 1200. A ker je to, kakšne vrednote goji podjetje, strateškega pomena, smo se prenove v Zavarovalnici Sava lotili premišljeno in odgovorno,« pravijo.

S skrbnim premislekom poslovodstva so bili osnovani njihovi prvi temelji, ki so jih skozi anketo preverili z vsemi zaposlenimi. Na osnovi njihovega odziva so zapise pilili tako, da danes zares odsevajo to, kar živijo skozi različna (nova) dejanja in želijo krepiti tudi v prihodnje, tako poslovno kot osebno.

Seveda pa niso ostali le pri suhoparnem zapisu, vsako vrednoto so obogatili tudi grafično, preverili ustreznost barve in ji dodali še opis, zgodbo ter zanjo našli prave ambasadorje. Sodelavcem so ob njihovi predstavitvi podarili skrbno pripravljeno darilo in jih povabili v spletni Svet vrednot, kjer so vsako vrednoto spoznali do potankosti in jih skozi sporočilca delili tudi med seboj.

vrednote2

»Naše osvežene vrednote tako niso zgolj samoumevno ravnanje naše stroke, so po eni strani njihova nadgradnja in po drugi strani vrnitev h koreninam – osnovnim človekovim potrebam, ki so ključne za prijetno, prijazno in uspešno organizacijsko kulturo,« še povejo.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji