SOF po SOF-u: Poli - letos je njeno leto!
Znamka leta na 33. SOF-u je postala Poli, ki se s številnimi nagradami lahko pohvali ravno v svojem jubilejnem letu, ko praznuje 50-letnico.
Tina Guček
Kot je za MM povedal David Visenjak, direktor za trženje v skupini Perutnina Ptuj, jim laskava priznanja še kako godijo, hkrati pa so priznanje celotni ekipi marketinga in vsem sodelavkam in sodelavcem, ki z vsakodnevnim trudom skrbijo za konsistentno kakovost njenih izdelkov. Uspešna zgodba blagovne znamke Poli je po njegovih besedah odraz znanja zaposlenih in razumevanja trendov, potreb in želja potrošnikov.
»Znamka Poli zrcali napredno razmišljanje, pozitivno energijo ter željo po napredku, kar se odraža na vsakem koraku njenega delovanja. Prva marketinška kampanja, s katero smo začeli graditi blagovno znamko Poli, je bila izvedena na prehodu v novo tisočletje. Razpisali smo prvi kreativni natečaj, na katerem je takrat zmagala Futura DDB s svojo kreativno rešitvijo. Opredeljena je bila identiteta blagovne znamke in vrednote, ki jih Poli živi skozi vsa ta leta. Z zadnjo jubilejno akcijo »Bila sem zraven«, ki je prav tako nastala v sodelovanju s Futuro DDB, z velikim veseljem spremljamo odlične odzive in vključenost javnosti, na kar smo izjemno ponosni in kar kaže na to, da smo še vedno nori na Poli,« pravi David Visenjak.
Doda, da je bila Poli pred 50 leti prava izdelčna inovacija, saj perutninske barjene klobase takrat niso obstajale. Do danes pa je »prehodila« pot od barjene piščančje klobase do brezmesnega proteinskega prigrizka Poli pops, ki ga bodo v Perutnini Ptuj predstavili v kratkem. Prav tako se že danes se intenzivno pripravljajo na leto po jubileju, v katerem prav tako ne bo manjkalo novosti.
Davida Visenjaka smo gostili tudi v naslovnem intervjuju aktualnega MM-a, kjer lahko preberete marsikaj zanimivega o Poli in njeni 50-letni zgodovini, pa tudi o odličnih oglaševalskih akcijah te blagovne znamke.