Catalin Dobre
Aktualno

SOF: Sprejemajte napačne odločitve!

»Velikokrat slišim, da delam napačne stvari. Tega sem resnično vesel, saj se na ta način porajajo najboljše ideje, ki vodijo do inovacij,« pravi Catalin Dobre, eden od najvidnejših kreativcev v Srednji in Vzhodni Evropi.

Catalin Dobre, soizvršni direktor in glavni kreativni direktor agencije McCann Worldgroup Romunija ter regionalni kreativni direktor McCanna za Srednjo in Vzhodno Evropo, se je nedavno pridružil uglednim oglaševalskim kreativcem v Galeriji slavnih Zlatega bobna. Kot je povedal udeležencem SOF-, je Portorož prvič obiskal pred petnajstimi leti, ga vzljubil zaradi njegove energije in tu tudi kreativno odraščal. »Lahko ste srečni, da živite v tej regiji, saj sem prepričan, da je idealna za porajanje inovacij. Soočali ste se s številnimi neprijetnostmi, kar vas je naredilo odporne in kreativne. Od tu pa je le še korak do prebojnih inovacij,« pravi. Kot dodaja, veliko časa namenjamo iskanju prave rešitve, prav obsedeni smo s popolnostjo, medtem ko bi v resnici potrebovali napačno rešitev. »Inovativne kulture se odlikujejo po strpnosti do napak in pripravljenosti na eksperimentiranje,« izpostavlja.

Prave rešitve pogosto veljajo za elegantne, medtem ko so napačne lahko prav ogabne, meni Dobre, kar je ponazoril z izjemno znano in večkrat nagrajeno oglaševalsko akcijo Burger Kinga s plesnivim hamburgerjem.

Za prave rešitve pogosto menimo tudi, da so nujne, medtem ko naj bi bile napačne povsem odvečne. A ni nujno tako, kar dokazuje akcija za majonezo Thomy z naslovom »The Thomy Saurk«, ki so jo v McCannu zasnovali za nemški in švicarski trg. Na tubo so namestili plastične vilice, ki so služile kot dozirnik za majonezo. Nenujen pripomoček? Zagotovo, a tudi zabaven, saj je kampanja naletela na izjemno medijsko pozornost in sprožila val pogovorov med ljudmi na družbenih omrežjih. Pa še ena »nekorektna« kampanja, ki je nasmejala tudi udeležence SOF-a – »Romunija, najlepša zobozdravstvena klinika na svetu«. V Romuniji, ki mora tekmovati s toliko drugimi privlačnimi turističnimi destinacijami, od Avstrije do Hrvaške, so se domislili neobičajne turistične akcije in turiste vabili na obisk s ponudbo zobozdravstvenih storitev.

Nič ni torej narobe, kot je pokazal romunski kreativec, če vaše kreativne rešitve niso popolne, saj je nepopolnost tista, ki lahko vodi do izjemnih del in pozitivnih rezultatov.

Za konec je z udeleženci delil še nekaj svojih modrih misli:

1.     Deljate napačne stvari, a s pravimi razlogi.

2.     Bodite strpni do napak, ne pa do nesposobnosti.

3.     Delajte napačne stvari na discipliniran način.

4.     Napačne odločitve niso tako preproste, kot si morda mislite.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji