bla
Aktualno

Šolski certifikati za digitalno dobo

Oblikovalsko izobraževanje d.MBA, ki ga je ustanovil Alen Faljič, diplomantom izdaja diplome kot NTF.

»Naš cilj je bil, da vsak študent dobi unikatno umetniško delo, ki je lahko natisnjeno in uokvirjeno ali pa se ga kot NFT integrira na blockchain. S tem zagotavlja neizpodbiten dokaz dokončanja programa,« je na LinkedInu zapisal direktor izobraževanja Alen Faljič, ki je kot nekdanji oblikovalec v nemški agenciji IDEO ustanovil d.MBA z namenom, da oblikovalce pripravi na poslovni svet. V sodelovanju z oblikovalsko agencijo Ljudje je nastalo na stotine certifikatov z izhodiščem, da je vidno, da vsa pripadajo isti »družini«.

bla

Za NFT so se odločili ob dejstvu, da izobraževalni certifikati in diplome predstavljajo občutek doseganja določenega cilja in ponosa. Skratka, nekaj, kar ima mesto za nedoločen čas v naši omari ali vitrini in nekaj, kar so uokvirili naši starši. »Kaj se zgodi s certifikati danes? Najboljši scenarij je, da jih fotografirate in objavite na družbenih omrežjih. Bolj pogosto kot ne pa so pozabljeni v nekem temnem kotu na naših računalnikih in stanovanjih.« Ob tem je na spletni strani sicer 6-tedenskega izobraževanja opozoril še, da je diplome lahko ponarediti. »Za tem je celotna industrija, katere vrednost ocenjujejo na milijardo dolarjev. To ni majhen problem. Lažne diplome so tveganje za pravni sistem, javno varnost in proces zaposlovanja.«

Ob tem je nadaljeval, da ponarejanje zadeva tudi butično izobraževanje d.MBA. »Redno moramo prijavljati različne uporabnike na LinkedInu, ki so objavljali, da so končali naš program, čeprav ga niso.« Tako so prišli na dan z idejo o izobraževalnih certifikatih za moderno dobo. Gre za kombinacijo tehnologije veriženja podatkovnih blokov in generativne umetnosti oziroma računalniškega ustvarjanja digitalnih slik.

»Rezultat so unikatni in zaupanja vredni certifikati. Pravimo jim certifikati za digitalne in blockchain domorodce. Po končanem programu vsak študent dobi unikaten certifikat, ki ga lahko natisnejo ali pa shranijo na svoji kriptodenarnici, da dokažejo svojo kredibilnost.«

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji