Športni turizem narašča: Azijske rezervacije za Euro 2024 strmo narasle
Ponudnik potovalnih storitev Trip.com poroča o 125-odstotnem povečanju rezervacij azijskih potnikov, ki se v času evropskega nogometnega prvenstva odpravljajo v Nemčijo.
Eva Peserl
Podatki podjetja Trip.com poudarjajo močno rast na področju športnega turizma, zlasti pri potnikih iz Azije, in kažejo na vse večje navdušenje nad nogometom in mednarodnimi potovanji. Navijači iz držav, kot so Kitajska, Japonska, Južna Koreja in različne države jugovzhodne Azije, nameravajo to poletje obiskati Nemčijo. Glavne destinacije so Frankfurt, München in Köln, pri številu rezervacij pa vodi Frankfurt.
Kitajski in mlajši potrošniki so gonilna sila rasti Eura 2024
Vse večje zanimanje za športni turizem bo po pričakovanjih prineslo občutne prihodke nemškemu gostinskemu sektorju, kar bo koristilo predvsem lokalnemu gospodarstvu v mestih gostiteljicah. Na čelu tega vzpona so kitajski turisti, pri katerih so v primerjavi z lani zabeležili 132-odstotno povečanje. Pri podjetju Trip.com pravijo, da se kitajski turisti zgrinjajo v Nemčijo, da bi spoznali bogato evropsko nogometno kulturo in živahno mestno življenje. Kitajski potrošniki v povprečju porabijo skoraj 150 odstotkov več kot potrošniki iz drugih azijskih trgov. K temu porastu porabe prispevajo predvsem milenijci, ki predstavljajo več kot polovico (53 odstotkov) vseh potrošnikov.
Železniški promet na pravi poti
Potovanja z vlakom med azijskimi potrošniki so skokovito narasla, saj so se v primerjavi z enakim obdobjem lani povečala za 3.302 odstotkov, kar kaže na premik k bolj trajnostnim možnostim potovanja.
Razcvet evropskega športnega turizma
Andy Washington, generalni direktor za Evropo v skupini Trip.com, pravi: »Navdušenje azijskih trgov nad evropskim prvenstvom je neverjetno. Ta dogodek združuje vznemirljivost vrhunskega nogometa z bogato kulturno ponudbo nemških zgodovinskih mest. V skupini Trip.com smo se zavezali, da bomo zagotovili brezhibno in nepozabno potovalno izkušnjo.Veseli nas, da lahko to zavezo še okrepimo s stalnim partnerstvom z Nemško turistično organizacijo, ki ima ključno vlogo pri krepitvi kulturnega udejstvovanja in zagotavljanju znatnih gospodarskih koristi mestom gostiteljem.«
Euro 2024 pomeni začetek razburljive sezone svetovnih športnih dogodkov po vsej Evropi. Naslednji mesec bodo v Parizu prvič po 100 letih potekale poletne olimpijske igre. Napovedi portala Trip.com kažejo, da bodo azijski potrošniki julija še naprej potovali v Evropo in presegli raven iz leta 2019, saj se bo njihovo število povečalo za 66 odstotkov.