spotify logo
Aktualno

Spotify in Universal Music Group sklenila globalni večletni licenčni sporazum

Spotify in ena največjih založb na svetu Universal Music Group (UMG) sta napovedala večletni licenčni dogovor, ki naj bi v prvi vrsti služil za promocijo založbinih izvajalcev.

»Novi dogovor bo nadgradil največje partnerstvo podjetij v glasbeni industriji, ki si delita skupno zavezo k stalnemu razvijanju glasbe, omogočanju poglobljenih izkušenj odkrivanja glasbe in sodelovanju pri novih, najsodobnejših tržnih kampanjah v sklopu celotne platforme Spotify,« so pri Spotifyju zapisali v sporočilu za javnost. Dodajajo, da se bo s tem korporacija UMG še dodatno uveljavila kot pionirski uporabnik prihodnjih produktov ter podala koristne povratne informacije ekipi za razvoj podjetja Spotify.

Nove priložnosti v industriji

»Vse od njihovih zgodnjih eksperimentov, kot je bil Marquee, do preizkusov novih izkušenj, kot je Canvas, je Universal Music Group pomemben partner pri sooblikovanju razvoja naših tržnih instrumentov. Na podlagi dogovora se bomo še dodatno uveljavili na področju prelomnih inovacij in okrepili naše sodelovanje in skupno vizijo, ki spodbuja ustvarjalce na vseh stopnjah njihovih karier. Kot smo že izpostavili, je cilj naše tržne strategije, da bi izkoristili sposobnost podjetja Spotify, da združi ustvarjalce in poslušalce v še nikoli prej videnem obsegu ter prinaša nove priložnosti v industriji. Skupaj se veselimo ponovnega vlaganja v ustvarjanje novih orodij in vsebin za ustvarjalce po vsem svetu,« je povedal Daniel Ek, vodja upravnega odbora in glavni izvršni direktor podjetja Spotify. »Sodelovanje bo nadgradilo naše ekipe in pospešilo njihova skupna prizadevanja za nove pobude, ki so v pomoč ustvarjalcem, strateške tržne akcije in nove vsebine, ki nudijo vznemirljive nove izkušnje glasbenim navdušencem po vsem svetu,« dodaja sir Lucian Grainge, vodja upravnega odbora in glavni izvršni direktor podjetja Universal Music Group.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji