spotify
Aktualno

Spotify v Sloveniji k sodelovanju vabi oglaševalce

Spotifyjeve partnerske blagovne znamke v Sloveniji so med drugim Coca-Cola, NLB in Volvo.

V MM-u smo nedavno poročali o tem, da je platforma za pretočne vsebine Spotify Slovencem na voljo od 15. julija 2020. V okviru svoje brezplačne različice Spotify Free (na voljo je tudi premijske različica brez oglasov) pa k sodelovanju vabi tudi oglaševalce, ki so prisotni na slovenskem trgu. Pri Spotifyju tako poudarjajo, da pri nas za zdaj sodelujejo z omejenim številom (izbranih) blagovnih znamk, med drugim so to Coca-Cola Slovenija, NLB in Volvo.

Oglaševanje temelji na demografiji, ne na vsebini

Poleg 50 milijonov skladb in več kot milijon podkastov za poslušalce pa pri leta 2006 ustanovljenem švedskem tehnološkem podjetju izpostavljajo tudi številne prednosti za oglaševalce. Spotifyjeva oglaševalska tehnologija namreč temelji na podatkih in vpogledih o navadah uporabnikov platforme oziroma poslušalcih, kar so sami imenovali kot »inteligenca pretakanja« oziroma ang. Streaming Intelligence.

Kot smo s sogovorniki ugotavljali v prispevkih »Na pragu nove dobe podkastov« in »Kaj za svet podkastov pomeni prestop Joeja Rogana k Spotifyju«, medijski zakup torej temelji na demografiji in ne na vsebini, z oglaševalci se dogovarjajo individualno. Oglaševalci lahko ciljajo na poslušalce, ki do vsebin dostopajo preko mobilnih naprav in namiznih računalnikov, preko pametnih zvočnikov in televizorjev.

»Naša zavezanost k odkrivanju in individualizaciji je pripomogla k vzpostavljanju odnosov z milijoni ljudi po vsem svetu in posledično k vzpostavljanju povezav med blagovnimi znamkami in našimi uporabniki. Navdušeni smo, ker se naša vrata odpirajo za blagovne znamke in oglaševalce v Sloveniji, saj bodo tako izkoristili našo inteligenco pretakanja in inovativne formate oglasov za povezovanje s poslušalci,« je povedal Marco Bertozzi, Spotifyjev podpredsednik za območje EMEA in prodajo oglasnega prostora na več trgih.

Več informacij za oglaševalce najdete na povezavi Spotify for Brands.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji