spotify
Aktualno

Spotify z novim velikim prevzemom na področju podkastov

Švedska platforma za pretočne vsebine Spotify je za 200 milijonov kupila podkastersko tehnologijo Megaphone.

Megaphone nima lastnih oddaj, temveč  predvsem s tehnološkega vidika podjetjem pomaga pri produkciji, oglaševanju, unovčevanju in analitiki podkastov. Velik dejavnik prevzema je nedavna predstavitev Spotifyjeve oglaševalske tehnologije Streaming Ad Insertion (SAI), s katero namerava tehnološki velikan narediti korak naprej pri unovčevanju zvočnih vsebin. Ta s prevzemom Megaphona združuje oglaševanje na podkastih s tehnologijo natančnega ciljanja. Po novem si Spotify  lasti celoten podkasterski ekosistem: mrežo ekskluzivnih oddaj/podkastov, predvajalnik, programsko opremo za ustvarjanje oglasov, gostiteljsko podjetje in lastno oglaševalsko ekipo.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji