Irena Kolenc Janović.
Aktualno

Sprememba v oddelku za odnose z avtorji in javnostmi Mladinske knjige

Mladinski knjigi se je na mestu vodje odnosov z avtorji in javnostmi pridružila Irena Kolenc Janović.

Kot pravijo na Mladinski knjigi, bo z bogatimi izkušnjami na področju komuniciranja, načrtovanja in izvajanja korporativnih komunikacijskih strategij ter upravljanja internega in eksternega komuniciranja, vodila komunikacijske aktivnosti družbe, skrbela za odnose z avtorji ter ugled Mladinske knjige v javnosti. Irena Kolenc Janović je bogate izkušnje pridobila kot vodja tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi nekdanje družbe Delo Revije in vodja marketinga in odnosov z javnostmi medijske hiše Media24. V zadnjem obdobju je delovala na področju korporativnega komuniciranja v družbi SIJ Acroni, največji družbi Skupine SIJ. Poleg izkušenj na področju komuniciranja ima tudi izkušnje tudi z uredniškim in novinarskim delom iz RTV Slovenija.

»Iskreno se veselim novih izzivov in se z vsem spoštovanjem do preteklega dela pridružujem ekipi Mladinske knjige, ki je v skoraj osemdesetih letih svojega obstoja s kakovostnimi vsebinami močno zaznamovala generacije bralcev, v zadnjem obdobju pa se je skladno z razvojno strategijo Modra z odločnimi koraki približala sodobnim bralcem in uporabnikom z okrepljenim razvojem na področju digitalizacije,« pravi.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji