Start-up Epidemic z visokimi naložbami v smeri novih uspehov
Slovensko zagonsko podjetje Epidemic se s svojo rešitvijo za povezovanje blagovnih znamk z vplivneži vse bolj uveljavlja na trgu. Za širitev poslovanja so prejeli prvo večjo naložbo, in sicer v višini 400.000 evrov.
Za naložbo so se odločili trije slovenski investitorji, ki so v podjetju prepoznali unikatno vrednost, ki jo blagovnim znamkam lahko prinesejo nano- in mikrovplivneži ter trženje od ust do ust. »Še pred nekaj leti je inovativni marketing večinoma pomenil najemanje velikih 'zvezd' družbenih omrežij. Takšna sodelovanja so bila posebej uspešna, saj so vplivneži v krogu svojih sledilcev uživali poseben ugled, zaradi tega pa so njihova – bolj ali manj prikrita – oglasna sporočila naletela na bolj plodna tla. Sčasoma je velike vplivneže na nek način prizadel njihov lasten uspeh, sledilci so prepoznali vse bolj pogosta in vse bolj očitna oglaševalska sporočila, vplivneži pa svojo oglaševalsko moč,« pojasnjujejo v Epidemicu, kjer so se stvari lotili drugače.
Stavijo namreč na pristnost svojih nano- in mikrovplivnežev, ki jih imajo v bazi že več kot deset tisoč, hkrati pa bazo s pomočjo umetne inteligence ves čas širijo. Za vsak projekt poiščejo ravno tiste »ljudi s sosednje ulice«, ki si izdelek resnično želijo predstaviti svojim sledilcem. »Gre torej za vplivneže z največ nekaj tisoč sledilcev, ki delijo tiste izdelke in storitve podjetij, ki jim sami zaupajo. Iskrena, svobodna in pogosto dvosmerna komunikacija s sledilci je za nas ključnega pomena,« pravijo in dodajajo, da so vrednost takšne oblike marketinga prepoznala številna slovenska in tuja podjetja na slovenskem trgu, med drugim Wolt, Barbie, Pampers, Mali Junaki, Fisherprice, Mercator in Petrol, ki izbrane vplivneže uporabljajo tako za večjo prepoznavnost kot tudi za rast prodaje.
Z naložbo prihajajo novi načrti
V Epidemicu, kjer so v preteklosti že prejeli nagrado za uporabo umetne inteligence pod sponzorstvom Amazon Web Services (AWS), so naložbe veseli. »Z denarjem bom povečali svojo ekipo, bazo vplivnežev in nadaljevali s širjenjem poslovanja ter nadgradnjo umetne inteligence, ki jo uporabljamo za iskanje najprimernejših vplivnežev za vsako podjetje posebej,« pravi Nika Kristina Butina, direktorica in soustanoviteljica podjetja. Jedro Epidemica poleg nje sestavljata še Gašper Anderle in Martin Šušterič, od ustanovitve podjetja leta 2019 pa se je njihovo poslovanje tako povečalo, da so zaposlili še tri nove člane ekipe, poslovanje pa so iz Slovenije razširili še v devet evropskih držav, Avstralijo in ZDA.