Stella Litou
Aktualno

Stella Litou je postala članica upravnega odbora egte

Stella Litou, izvršna direktorica Pro Plusa in RTL Hrvaška, je postala članica upravnega odbora egte – evropskega združenja za televizijsko in radijsko trženje ter oglaševalske rešitve.

Kot članica upravnega odbora bo Stella Litou s člani združenja delila svoje bogate izkušnje iz sveta medijev, razvoja programskih vsebin in digitalizacije, hkrati pa bo aktivno sodelovala pri soustvarjanju prihodnosti in razvoju televizije ter digitalnih komunikacij. Kot je dejala ob sprejetju listine, egta svoje člane usmerja k inovacijam in sodelovanju, »s čimer bomo člani lahko zagotavljali učinkovitost kampanj naših strank in partnerjev in se še bolj zavzeto osredotočali na zagotavljanje rešitev, ki so podkrepljene s podatki. Hkrati bomo z osredotočenostjo na trajnost še bolj zavzeto spodbujali zeleno in vključujočo industrijo, ki daje prednost odgovornosti do okolja in raznolikosti družbe.«

Egta je evropsko združenje za televizijsko in radijsko trženje ter oglaševalske rešitve, ki zastopa več kot 180 medijskih hiš v 40 državah. Povezuje televizijske, radijske in digitalne platforme ter spodbuja rast in trajnost. Ob praznovanju 50. obletnice delovanja je združenje izdalo tudi industrijsko listino. Ta članom podaja smernice za spodbujanje ustvarjalnosti, inovacij in tehnologij ter rešitev, ki se ujemajo s poslovnimi cilji blagovnih znamk oglaševalcev in partnerjev. Osredotoča se tudi na merjenje in razvoj ključnih kazalnikov uspešnosti medijskih kampanj ter spodbuja trajnost in odgovornost poslovanja tako medijev kot oglaševalcev.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji