slovenia info
Aktualno

STO in Creatim nominirana za nagrado UX Design Award

Spletni portal Slovenske turistične organizacije (STO) se je uvrstil v ožji izbor na tekmovanju za najboljšo uporabniško izkušnjo UX Design Awards. Tekmovanje vsako leto poteka v Berlinu; letos na njem sodelujejo udeleženci iz 34-ih držav.

Izhodiščni portal www.slovenia.info so zasnovali v agenciji Creatim, od tam pa je razvoj uporabniške izkušnje skupno delo Creatima in STO. Kot ključ do uspeha ustvarjalci portala navajajo, da je v predstavitev ponudbe na spletu vključeno celotno slovensko turistično gospodarstvo. »Uporabniška izkušnja ni zgolj to, kar vidimo na ekranu. Spletna stran je le vrh ledene gore, pod katero se skrivajo leta potrpežljivega dela spletne ekipe Slovenske turistične organizacije, ki z načrtnim uredniškim pristopom skrbi za vedno nove vsebine in ponudnike turističnih storitev usposablja za pripravo privlačnih ponudb, ki bogatijo vsebino portala,« pravijo.

Manjši igralci lahko preglasijo veliko večje konkurente

»Splet je demokratičnen medij. S kakovostno uporabniško izkušnjo lahko tudi manjši igralci preglasijo veliko večje konkurente. To je še zlasti pomembno v času korone, ko se moramo potruditi, da Slovenija ostane trdno v zavesti bodočih gostov,« pravi Gorazd Murnik, vodja uporabniške izkušnje v Creatimu.

Bitka za goste se začne na spletu

Kot dodaja Murnik, je pomembno, da je ponudba privlačno in pregledno predstavljena in da vsaka vsebina že vabi k obisku naslednje. Zato se na portalu uporabniki zadržujejo dlje in si ogledajo več vsebin kot pri konkurenčnih destinacijah. Pri načrtovanju bodočega obiska Slovenije si lahko pomagajo z vrsto uporabnih orodij za shranjevanje priljubljenih krajev, nočitev in znamenitosti. S tem pa se veča možnost, da se bodo nekoč res odločili za obisk. »Vse to od razvojne ekipe terja veliko načrtovanja, nenehnega testiranja in iskanja vedno novih inovativnih prijemov. Bitka za goste se začne na spletu in v času epidemije je ta še posebej huda. A Slovenija je na ta izziv dobro pripravljena,« je prepričan Murnik.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji