Teden restavracij 2
Aktualno

»Teden restavracij je pravi fenomen«

Pred jutrišnjim začetkom Tedna restavracij smo o tem, kakšno priložnost za promocijo gostincem predstavlja ta dogodek, povprašali še Sabino Repovž iz Gostilne Repovž in Mojmirja Šiftarja iz Pen Kluba.

Sabina Repovž pravi, da v Tednu restavracij vidijo velik promocijski potencial, predvsem v mladih, ki drugače ne obiskujejo takšnih restavracij oz. ne potrošijo veliko denarja za hrano. »To so prav gotovo naši potencialni gostje v prihodnosti. Vsi enkrat odrastemo, začnemo služiti svoj denar in mogoče jih bo nekaj odstotkov v hrani oz. prehranjevanju videlo nekaj več. Morda bodo v tem uživali in bili pripravljeni za vrhunski obrok tudi odšteti nekoliko več denarja. Takrat se bodo mogoče spomnili, da so pri nas že bili, da so uživali, se počutili dobrodošle in se posledično tudi vrnili,« pravi.

Repovž

V času Tedna restavracij gostov dodatno ne nagovarjajo, saj ugotavljajo, da je dogodek sam po sebi postal tako močno, prodorno in uveljavljeno »gibanje«, da se mesta zapolnijo kar sama. V preostalem času pa glede oglaševanja že skoraj deset let zelo tesno sodelujejo z ekipo iz podjetja Aklih, ki v njihovem podjetju skrbi za celosten pogled na marketing in design thinking.  »Celoten marketinški proračun usklajujemo skupaj, se pa ta različno giblje od leta do leta in je odvisen tudi od kakšnega večjega projekta. Lahko pa rečem, da glede na prihodke za marketinške aktivnosti namenimo okoli 4 do 5 odstotkov,« pove Sabina Repovž.

V podjetju Aklih skrbijo za njihovo celostno podobo, podobo spletnih vsebin, vso vizualno komunikacijo, podobo restavracije ter fotografska in video gradiva. »Zadnja od pomembnejših marketinških aktivnosti je tudi naš novi podkast, Sladko Kisli svet. Skupaj se posvetujemo o vsakem novem koraku, ki ga želimo premakniti v smeri oglaševanja in tudi samega poslovanja. V zadnjih letih so resnično nepogrešljivi pri našem ustvarjanju in uspehu,« pravi sogovornica in na koncu pove, da lahko letos obiskovalci Tedna restavracij znova računajo na odlične jedi. »Pripravljene bodo iz sestavin naših lokalnih dobaviteljev in naše kmetije, kjer pridelujemo večino sadja, zelenjave in žit. Že več let želimo ljudem predstaviti hrano, ki so jo jedli in pripravljali nekoč, zdaj pa so nanjo nekako pozabili. Želimo jim vzbuditi te spomine na okuse in vonje. Predvsem pa se nam zdi, da je v tako malem prostoru, kot je Slovenija, izredno pomembno, da ohranimo to izvirnost, pestrost ponudbe, da se ne kopiramo med seboj, ampak najdemo neko svojo pot, ki nas bo uspešno vodila skozi delo,« sklene.

Prosta mesta se zapolnijo izjemno hitro

Tudi Mojmir Šiftar iz ljubljanskega Pen Kluba pravi, da na Teden restavracij gledajo kot na dogodek, ko jih obiščejo gosti, ki si skozi leto ne privoščijo razvajanja prav pogosto. »S tem jih tudi spodbudimo, da spoznajo, kako je pravzaprav lepo in sproščujoče prepustiti se drugim in uživati v hrani,« pravi. Tudi on ugotavlja, da je dogodek pravi fenomen, saj se pri njih prosta mesta (predvsem večerni termini) zapolnijo v enem oziroma največ dveh dneh po odprtju rezervacij.

Glede na to, da naj bi bil spomladanski Teden restavracij letos v znamenju izvirnosti, ga na koncu povprašamo tudi o tem, kako bo izviren sam. Izvemo, da v Pen Klubu poskušajo biti izvirni skozi celotno leto, je pa za Teden restavracij pripravil prav posebno sladico iz goveje juhe.

Pen Klub

O Tednu restavracij bomo pisali tudi v novi številki revije KuhaMMo, ki izide konec meseca.  

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji