LELOSI
Aktualno

Tekaški dogodek, »oblečen« v udobje in neustavljivo energijo

Blagovna znamka LELOSI se je letos povezala z NLB Ljubljanskim maratonom, s čimer so poskrbeli, da je bil »vsak tekaški korak udoben in navdihujoč«.

Poleg tega, da so poskrbeli za uradno maratonsko majico in druga oblačila za šport in prosti čas, je LELOSI oblekel tudi organizatorje in ekipo trenerjev, ki je vse leto vodila tekaške treninge v okviru projekta Gremo v Ljubljano. S tem so prevzeli naziv »uradni modni opremljevalec NLB Ljubljanskega maratona«.

LELOSI že od samega začetka gradi skupnost zadovoljnih uporabnikov, zato se jim je povezava z dogodkom zdela naravna izbira oziroma odlična priložnost, da svojo zgodbo delijo s širšo javnostjo in podprejo tekaško skupnost z udobjem, ki je pri gibanju nepogrešljivo. Po besedah Mateje Živoder, vodje offline marketinga pri LELOSI, pri znamki namreč verjamejo v moč neprekosljivega udobja in neomejeno gibanje, kar so ponosno prenesli v maratonsko kolekcijo. Kot veliki sponzor dogodka niso želeli biti le prisotni, temveč tudi aktivno sodelovati pri širjenju navdiha – še posebej za ženske, ki so v središču njihovega zanimanja. »Z različnimi pobudami želimo ženskam namreč pokazati, da je maraton mnogo več kot zgolj prečkanje ciljne črte: je moč, samozavest, skupnost, pogum, energija in še veliko več. To so vrednote, ki jih z našimi oblačili podpiramo na vsakem koraku,« pravi sogovornica.

tekacice

41 odstotkov vseh tekačev letošnjega maratona so predstavljale ženske, kar je odstotek več kot lani. »Veseli nas, da smo kot sponzorji ženske energije prispevali k večji zastopanosti žensk na največjem tekaškem dogodku v Sloveniji. Z različnimi pobudami smo maraton približali ženskam in poskrbeli, da je postal ženskam naklonjena prireditev. Za izboljšave se bomo z organizatorji zavzemali tudi v prihodnjih letih,« pravijo pri blagovni znamki LELOSI.

Dodaja, da gre za sodelovanje, na katerega so resnično ponosni, saj ga vidijo kot priložnost, da pokažejo svoje vrednote in kakovost širši javnosti. NLB Ljubljanski maraton je zanje tudi platforma, preko katere lahko bolje spoznajo svoje stranke in njihove želje, kar jim omogoča, da še naprej razvijajo kolekcije, ki izpolnjujejo njihove potrebe. Njihova vizija je namreč, da je ljudem udobno in se počutijo samozavestno, kjer koli že so.

»Vsak korak na NLB Ljubljanskem maratonu je bil zato več kot samo korak – bil je navdih, krepost in podpora, ki smo jo pri LELOSI z veseljem 'zakuhali' skupaj z vsemi tekači. Skupaj smo 'oblekli' ta dogodek v udobje in neustavljivo energijo, saj verjamemo, da se največje zgodbe vedno pišejo skupaj. Zelo smo ponosni, da smo bili del te izkušnje – in z vsakim kosom naše kolekcije tudi del skupnih zgodb, skupnih spominov,« poudarijo pri LELOSI.

kolekcija

Oblačila v kolekciji, ustvarjeni posebej za NLB Ljubljanski maraton, so zasnovana za aktivne posameznike, ki stremijo k presežkom – ne le na tekmovanjih, temveč tudi v vsakodnevnem življenju.

Na maratonu po treh letih spet tekaška majica

LELOSI je bil na maratonu opažen med 20 tisoč tekači, tako slovenskimi kot tudi tujimi, ki jih je bilo letos prijavljenih rekordno število. To vidijo kot priložnost, da svojo blagovno znamko dodatno promovirajo tudi med tujci. »Porast prijavljenih tekačev je razviden tudi iz držav, kjer je LELOSI močno prisoten in kjer smo oglaševali sponzorstvo maratona, s čimer smo na dogodek pritegnili mednarodno pozornost. LELOSI je sicer v petih letih iz Slovenije dosegel že več kot 15 evropskih trgov in se tudi v tujini močno uveljavil kot priljubljena znamka,« pove Mateja Živoder.

Oblikovalska ekipa LELOSI je za tekače in tekačice ustvarila kolekcijo, ki je hkrati udobna, funkcionalna in lepa. Na maraton so po treh letih vrnili tekaško majico, ki je prvič v dolgoletni zgodovini dogodka izdelek slovenske blagovne znamke. Pri snovanju majice so upoštevali tudi tradicijo dogodka. Pri izbiri barve so želeli ujeti energijo maratona, zato so izbrali odtenek mint, ki predstavlja lahkotnost in svežino. Maratonska kolekcija, poleg uradne majice, ki so jo lahko prejeli vsi tekači, vključuje še pajkice, jopo in grelne rokave.

»Čutimo, da smo tekačem ponudili nekaj več«

Nad kolekcijo so bili udeleženci navdušeni, zato pri znamki LELOSI pravijo, da so prav oni svojstven zmagovalec letošnjega maratona. »O tem ne dvomimo. Naša želja je bila narediti dogodek najudobnejšo tekaško prireditev na svetu. Sodeč po izjemno pozitivnih odzivih na kolekcijo smo bili pri tem uspešni. Prejeli smo veliko pohval na račun kakovosti in udobja majic, kar nam veliko pomeni. Čutimo, da smo tekačem ponudili nekaj več, kar si bomo prizadevali tudi v prihodnje,« povejo, s sodelovanjem pa so zadovoljni tudi organizatorji.

Aleš Hostnik, ki skrbi za marketing največjega tekaškega dogodka v Sloveniji, pravi, da sodelovanje blagovne znamke LELOSI v zgodbi NLB Ljubljanskega maratona predstavlja svežino, novo ciljno skupino in dodano vrednost. »Skupaj smo zasnovali koncept ženskam naklonjene prireditve in s ciljnimi ukrepi slavili žensko odločenost, moč in pogum. S komunikacijo na ključnih trgih, kjer kraljuje znamka LELOSI, pa je maraton dobil dodatno širino in nove tekače,« meni.

Hkrati poudari, da je prefinjeno oblikovana kolekcija oblačil prireditvi dodala piko na i: »Na podlagi komentarjev tekačev v lanskoletni anketi o zadovoljstvu smo letos uvedli 15 večjih izboljšav organizacije. Ena od njih je vrnitev kultne tekaške majice. Uradna tekaška majica je NLB Ljubljanskemu maratonu dvignila vrednost, blagovni znamki LELOSI pa utrdila moč in zaupanje,« je prepričan.

Načrti so dolgoročni

LELOSI in NLB Ljubljanski maraton sta pogodbo sklenila za tri leta, dolgoročno sodelovanje pa vključuje tudi nove izdelke in dogodke. Eden od takšnih je bil letošnji Ženski tek v Kamniku mesec dni pred maratonom, kjer so uradno predstavili maratonsko kolekcijo. »Skupaj z organizatorji želimo sodelovati pri pobudah, ki bodo še bolj usmerjene k vključevanju in podpiranju ženskih tekačic. Pri LELOSI vidimo prihodnost, pri kateri bo vsak dan naših uporabnic in uporabnikov, bodisi na maratonu bodisi v vsakodnevnem življenju, podprt z udobjem, kakovostjo in navdihom. Ljubljana nam omogoča to zgodbo živeti in jo ponesti v svet, a zagotovo se tu ne bomo ustavili,« napovejo.

dogodek

Slab mesec pred maratonom so organizirali ekskluziven ženski skupinski tek, ki je služil kot priprava na največjo tekaško prireditev v Sloveniji. Dogodek je bil namenjen 150 tekačicam, ki so prve prejele maratonsko kolekcijo LELOSI.

Pomembno je vse – materiali, dizajni, kroji in barve

Ob koncu pogovora z Matejo Živoder poklepetamo še o dejstvu, da so pajkice trenutno eden od najbolj trendovskih kosov oblačil, znamka LELOSI pa ena od najbolj priljubljenih znamk pajkic pri nas. Ponosni so, da izhaja iz slovenske ustvarjalnosti in znanja. »Naša ekipa razvija inovativne materiale, dizajne in kroje, kar zagotavlja, da vsak kos prinaša nekaj edinstvenega in posebnega, kar nas loči od drugih blagovnih znamk. Slovenska kreativnost je vtkana v vsak šiv naših oblačil. Ena od pomembnih konkurenčnih prednosti so tudi naši dizajni in barve, ki izražajo individualnost in energijo naših strank. To je eden od ključnih elementov, po katerih nas ljudje prepoznajo,« meni. Poleg tega ponujajo širok izbor oblačil za različne priložnosti, od elegantnih za delo do lahkotnih za aktivno preživljanje prostega časa. Vsak kos pa zagotavlja udobje brez kompromisov, saj njihova oblačila objamejo telo kot druga koža brez občutka utesnjenosti. Prav občutek svobode in prilagodljivost njihovih oblačil predstavljata pomembne prednosti, po katerih jih stranke prepoznajo in cenijo.

Pajkice so postale osnoven kos garderobe

V čem pa se skriva skrivnost priljubljenosti pajkic? »Pajkice so postale osnoven kos garderobe zaradi svoje udobnosti in vsestranskosti. V njih se ženske počutijo sproščeno, a hkrati samozavestno. Moda je napredovala do te mere, da pajkice najdemo v krojih in materialih, ki so primerni tudi za nošenje v pisarni. Verjamemo, da je občutek svobode, ki ga nudijo pajkice, tisti, zaradi katerih so tako priljubljene in veseli smo, da z našimi dizajni in materiali podpiramo ter tudi narekujemo to modno gibanje,« pove.   

Največji vpliv na uspeh znamke imajo po njenem mnenju zadovoljne stranke, ki z veseljem delijo svoje izkušnje. »To je pristna zgodba, ki se širi od ust do ust in deluje kot naš najdragocenejši oglas. Seveda sodelujemo tudi z vplivneži, saj lahko z njimi dosežemo specifične ciljne skupine, gradimo pa tudi na digitalnem marketingu in neposredni komunikaciji s strankami. Naš cilj je celosten pristop, s katerim gradimo dolgoročne odnose z našimi kupci in ustvarjamo zveste skupnosti,« sklene pogovor sogovornica.

Članek je bil izvorno objavljen v Marketing magazinu december 2024, #522. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji