
Tescov cepljeni Božiček buri duhove in zbira pritožbe
V manj kot tednu dni je božični oglas britanskega trgovca Tesco prejel več tisoč pritožb.
Predstavitve letošnjih božičnih oglasov so potekale skoraj brez zgražanja splošne in strokovne javnosti. Ta »skoraj« se nanaša na božični oglas Tesca, kjer se je »odpeljalo« cepljenju proti koronavirusu nenaklonjenim posameznikom. Oglas »Ta božič nas nič ne more ustaviti«, ki je delo agencije BBH, se sicer osredotoča na praznične radosti in ljudi, ki so pripravljeni storiti vse, da bodo lahko v teh radostih uživali. Sporen je tako prizor z letališča, kjer Božiček osebju pokaže cepilni list oziroma QR-kodo, da je cepljen.
Po poročanju The Guardiana se je med 13. novembrom, ko so predstavili oglas, in 15. novembrom, glede oglasa na Britansko oglaševalsko razsodišče (ASA) pritožilo 1500 ljudi. »Večina pritožb oglasu očita, da spodbuja prisilo in zdravstveno diskriminacijo glede na status cepljenosti. Trenutno pazljivo obravnavamo pritožbe v primeru, da bodo potrebni nadaljnji ukrepi,« je Tescov predstavnik za odnose z javnostmi povedal za The Guardian. Po poročanju portala Marketing Week se je ta številka do danes povzpela na preko tri tisoč. Skratka, oglas je v nekaj dneh postal oglas z največ pritožbami v letu 2021 v domači Veliki Britaniji.