zzz
Aktualno

Težko pričakovano oglaševanje na TikToku je končno tu

V zadnjih dneh smo na svojih personaliziranih »for you« straneh na TikToku že začeli opažati prve oglase. Ena od blagovnih znamk, ki je novost že takoj uvedla, je tudi Argeta. 

O uvedbi oglaševanja na TikToku smo povprašali Živo Deu, vodjo digitalne strategije pri Atlantic Grupi. Povedala je, da so pri blagovni znamki Argeta na tujih trgih z oglaševanjem na TikToku začeli že marca 2023. »Tam smo za namene oglaševanja uporabili videe, ki so na našem profilu že organsko dosegali odlične rezultate, in jih lokalizirali. Ustvarjamo jih z agencijo Luna \TBWA in z njimi dosegamo mlajšo ciljno skupino – največja glede na naš doseg je v starosti 18 do 25 let –, ki jim na trgih, kot so Nemčija, Švica in Švedska, predstavljamo prednosti naših izdelkov na TikToku naraven način. Zaznali smo visoko stopnjo vpletanja, kar je za nas zelo pomembno, saj komentarje združujemo v sklope, jih analiziramo in uporabimo pri postavljanju nadaljnje strategije. Odzivi na teh trgih so zelo pozitivni,« je razložila. 

Izziv je ustvarjati oglasne vsebine, ki jih bodo uporabniki »vzeli za svoje« 

V Sloveniji, Srbiji in na Hrvaškem so za oglaševanje uporabili videe, ki so jih z zavedanjem, da bo oglaševanje na TikToku kmalu realnost, pred nekaj meseci ustvarili v sklopu kampanje za ribje Argete. »Trenutno možna cilja zakupa sta le konverzija in klik, ki za nas, ki na tem kanalu predvsem gradimo blagovno znamko, nista optimalna, a smo se vseeno odločili z omejenim vložkom preizkusiti oba. V Sloveniji in na Hrvaškem so bile cene sprva precej višje kot na Meti, obenem pa smo opazili, da nismo zaznali nobenih oglasov, zato smo oglaševanje za nekaj dni ustavili. Ker pa se zavedamo, da smo bili zgodnji in da se tudi TikTokov algoritem na tem območju še uči, smo oglaševanje v Sloveniji pred nekaj dnevi ponovno zagnali in ugotovili, da so se cene v Sloveniji precej znižale, tako pri nas kot na tujih trgih pa zaznavamo tudi veliko stopnjo vpletanja,« pojasnjuje Živa Deu. Kot enega od izzivov vidi porast oglasov na platformi, za katerega meni, da bo verjetno odvrnil nekatere uporabnike. »Že zdaj opažamo, da lahko vidimo zelo ‘oglasne’ oglase in oglase, ki se resnično držijo pravila, da je za TikTok treba ustvarjati tiktoke. Tudi za nas bo vsekakor izziv ustvarjati vsebine, ki jih bodo uporabniki tako rekoč ‘vzeli za svoje’ in ne bodo opazili, da gre v resnici za oglas,« je povedala za MM. Dodaja pa, da se že veselijo, ko se bo dalo za cilj oglaševanja nastaviti videoogled. Ta funkcija naj bi bila po napovedih možna v zadnjem četrtletju letošnjega ali prvem naslednjega leta. Za konec je poudarila: »Naša strategija za TikTok še vedno temelji na organski komunikaciji in jo bomo v novi podobi, usklajeni s komunikacijsko platformo blagovne znamke, seveda prilagojeno kanalu, lansirali v septembru, pri oglaševanju pa se bomo držali osnovnega pravila ustvarjanja tiktokov in ne oglasov.«

zzz

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji