zzz
Aktualno

TikTok na pomoč oglaševalcem pri načrtovanju prazničnih kampanj

Pri TikToku so objavili najnovejšo različico priročnika za praznične nakupe, ki vsebuje številne statistične podatke in vpoglede, ki vam bodo v pomoč pri načrtovanju prazničnih oglaševalskih akcij.

TikTokov 16-stranski vodnik Holidays For You (Prazniki za vas) je oblikovan kot infografika, na vsaki strani pa je zbranih več različnih podatkov. Čeprav ima le 16 strani, pa vključuje številne zanimive informacije in vpoglede.

zzz

Prvi del vodnika obravnava pomembne ključnike in vsebinske trende, ki se pojavljajo ob različnih praznikih. Na voljo so tudi opombe o nakupnih dejavnostih uporabnikov in njihovi vključenosti v določene nakupovalne kategorije.

zzz

Vključuje tudi zaznamke o trendih vpletenosti in o tem, kako lahko blagovne znamke izkoristijo vedenje in zanimanja uporabnikov. 

zzzz

V vodniku so tudi posebni nasveti za kampanje in časovni načrti, ki vam bodo v pomoč pri načrtovanju.

zzz

In opombe o načrtovanju vsebine:

zzz

Vodnik, ki postreže s kopico informacij, je vreden ogleda, še posebej, če načrtujete praznične kampanje na TikToku. 

TikTokov priročnik si lahko prenesete tukaj.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji