TikTok na pomoč oglaševalcem pri načrtovanju prazničnih kampanj
Pri TikToku so objavili najnovejšo različico priročnika za praznične nakupe, ki vsebuje številne statistične podatke in vpoglede, ki vam bodo v pomoč pri načrtovanju prazničnih oglaševalskih akcij.
Eva Peserl
TikTokov 16-stranski vodnik Holidays For You (Prazniki za vas) je oblikovan kot infografika, na vsaki strani pa je zbranih več različnih podatkov. Čeprav ima le 16 strani, pa vključuje številne zanimive informacije in vpoglede.
Prvi del vodnika obravnava pomembne ključnike in vsebinske trende, ki se pojavljajo ob različnih praznikih. Na voljo so tudi opombe o nakupnih dejavnostih uporabnikov in njihovi vključenosti v določene nakupovalne kategorije.
Vključuje tudi zaznamke o trendih vpletenosti in o tem, kako lahko blagovne znamke izkoristijo vedenje in zanimanja uporabnikov.
V vodniku so tudi posebni nasveti za kampanje in časovni načrti, ki vam bodo v pomoč pri načrtovanju.
In opombe o načrtovanju vsebine:
Vodnik, ki postreže s kopico informacij, je vreden ogleda, še posebej, če načrtujete praznične kampanje na TikToku.
TikTokov priročnik si lahko prenesete tukaj.