zzz
Aktualno

TikTok na pomoč oglaševalcem pri načrtovanju prazničnih kampanj

Pri TikToku so objavili najnovejšo različico priročnika za praznične nakupe, ki vsebuje številne statistične podatke in vpoglede, ki vam bodo v pomoč pri načrtovanju prazničnih oglaševalskih akcij.

TikTokov 16-stranski vodnik Holidays For You (Prazniki za vas) je oblikovan kot infografika, na vsaki strani pa je zbranih več različnih podatkov. Čeprav ima le 16 strani, pa vključuje številne zanimive informacije in vpoglede.

zzz

Prvi del vodnika obravnava pomembne ključnike in vsebinske trende, ki se pojavljajo ob različnih praznikih. Na voljo so tudi opombe o nakupnih dejavnostih uporabnikov in njihovi vključenosti v določene nakupovalne kategorije.

zzz

Vključuje tudi zaznamke o trendih vpletenosti in o tem, kako lahko blagovne znamke izkoristijo vedenje in zanimanja uporabnikov. 

zzzz

V vodniku so tudi posebni nasveti za kampanje in časovni načrti, ki vam bodo v pomoč pri načrtovanju.

zzz

In opombe o načrtovanju vsebine:

zzz

Vodnik, ki postreže s kopico informacij, je vreden ogleda, še posebej, če načrtujete praznične kampanje na TikToku. 

TikTokov priročnik si lahko prenesete tukaj.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji