zzz
Aktualno

TikTok na pomoč oglaševalcem pri načrtovanju prazničnih kampanj

Pri TikToku so objavili najnovejšo različico priročnika za praznične nakupe, ki vsebuje številne statistične podatke in vpoglede, ki vam bodo v pomoč pri načrtovanju prazničnih oglaševalskih akcij.

TikTokov 16-stranski vodnik Holidays For You (Prazniki za vas) je oblikovan kot infografika, na vsaki strani pa je zbranih več različnih podatkov. Čeprav ima le 16 strani, pa vključuje številne zanimive informacije in vpoglede.

zzz

Prvi del vodnika obravnava pomembne ključnike in vsebinske trende, ki se pojavljajo ob različnih praznikih. Na voljo so tudi opombe o nakupnih dejavnostih uporabnikov in njihovi vključenosti v določene nakupovalne kategorije.

zzz

Vključuje tudi zaznamke o trendih vpletenosti in o tem, kako lahko blagovne znamke izkoristijo vedenje in zanimanja uporabnikov. 

zzzz

V vodniku so tudi posebni nasveti za kampanje in časovni načrti, ki vam bodo v pomoč pri načrtovanju.

zzz

In opombe o načrtovanju vsebine:

zzz

Vodnik, ki postreže s kopico informacij, je vreden ogleda, še posebej, če načrtujete praznične kampanje na TikToku. 

TikTokov priročnik si lahko prenesete tukaj.

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji