tiktok sony
Aktualno

TikTok in Sony Music nadaljujeta sodelovanje

TikTok je obnovil pogodbo z družbo Sony Music Entertainment, ki naj bi glasbenikom zagotovila več denarja, če bo njihova glasba uporabljena v tiktokih, uporabnikom pa bo omogočil pravico dostopati do velikega števila posnetkov priljubljenih izvajalcev.

Dogovor poleg tega zavezuje TikTok, da bo sodeloval z vsemi založbami v okviru Sony Music Entertainment pri programih za trženje njihovih izvajalcev in prepoznavanju nadarjenih glasbenikov. Podrobnosti pogodbe, o kateri so se pogajali kar nekaj mesecev, niso javne, govori pa se, da je TikTok tokrat za glasbene pravice odštel precej večji znesek kot pri tovrstnih pogodbah v preteklosti.

Zaupnica glasbene industrije TikToku

Prihodnost TikToka v ZDA je bila sicer v zadnjih mesecih nekoliko negotova, ker je ameriški predsednik Donald Trump zagrozil, da bo aplikacijo v Ameriki, kjer ima več kot sto milijonov uporabnikov, prepovedal. Ta grožnja je zdaj nekoliko potihnila. Prejšnji petek je zvezni sodnik v Pensilvaniji blokiral široko paleto vladnih omejitev, namenjenih zajezitvi uporabe TikToka v ZDA, kitajski lastnik TikToka, družba ByteDance, pa je sklenil dogovor o prodaji deleža družbama Oracle Corp in Walmart Inc. Dogovor s Sony Music po mnenju mnogih velja kot zaupnica glasbene industrije oziroma prepričanje glasbenikov, da je TikTok eden od ključnih dejavnikov za to, da bodo uspešno delovali še naprej.

Jim TikTok pomaga ali jih izkorišča?

»Če pomislite na število izvajalcev, ki so v zadnjem letu uspeli na TikToku, je seznam res dolg. TikTok je poleg tega že večkrat dokazal svojo sposobnost, da določena pesem zaradi te aplikacije postane viralna. Naš odnos z vsemi založbami, tudi s Sonyjem, je zato res pomemben,« je prepričan Ole Obermann, vodja oddelka za globalno glasbo pri TikToku.

Kljub njegovemu prepričanju pa so številni največji posredniki v glasbeni industriji mnenja, da jim TikTok ne povrne dovolj za uporabo njihove glasbe. »Medtem ko je TikTok služil milijarde, je glasbenikom plačeval drobiž,« so prepričani nekateri.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji