Tina Križaj
Aktualno

Tina Križaj je postala mlajša kreativna direktorica na Futuri DDB

Tina Križaj, ki je v agenciji Futura DDB začela kot tekstopiska, je napredovala na mesto mlajše kreativne direktorice.

Od svojega prihoda na Futuro je sodelovala pri različnih projektih za znamke, kot so Poli, McDonald's, Lesnina, SPAR, Triglav, Vzajemna, Paloma, Merkur, Telemach in OBI. Njenega preteklega dela ni opazila samo interna ekipa, ampak tudi naročniki in strokovna javnost, ki jo je nagradila z že več kot 20-imi nagradami, med drugim na SOF-u, Outstandingu in TAM-TAM-u. 

Svoj princip kreativnega ustvarjanja razloži takole: »Da je ideja zares odlična, mora biti neobičajna, nekonvencionalna, ampak mora vseeno izhajati iz ljudi, okolja in časa, v katerem živimo. Če ne, nima smisla in je privlečena za lase.«

Petra Krulc, regijska izvršna direktorica strateške kreativnosti na Futuri DDB, o Tini pravi, da je izjemen talent. »Odlikujeta jo gorečnost in predanost ustvarjanju presežnih idej, ki raziskujejo nova zeitgeist polja za kreativnost znamk. Je dokaz, da obstaja potencial nove generacije kreativnih direktorjev, ki še čutijo pristno strast in ambicijo za ustvarjanje inovativnih marketinških rešitev,« pravi.

Ko ne ustvarja novih kreativnih konceptov, Tina Križaj svoje baterije polni s kuhanjem za prijatelje, na roadtripih – kadar koli in kamor koli – ter s spremljanjem vsega novega, kar se pojavi na filmskih in »serijskih« platnih. Trenutno je »zasvojena« s serijo Our Flag Means Death, ki jo režira Taiko Waititi.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji