Tina Križaj
Aktualno

Tina Križaj je postala mlajša kreativna direktorica na Futuri DDB

Tina Križaj, ki je v agenciji Futura DDB začela kot tekstopiska, je napredovala na mesto mlajše kreativne direktorice.

Od svojega prihoda na Futuro je sodelovala pri različnih projektih za znamke, kot so Poli, McDonald's, Lesnina, SPAR, Triglav, Vzajemna, Paloma, Merkur, Telemach in OBI. Njenega preteklega dela ni opazila samo interna ekipa, ampak tudi naročniki in strokovna javnost, ki jo je nagradila z že več kot 20-imi nagradami, med drugim na SOF-u, Outstandingu in TAM-TAM-u. 

Svoj princip kreativnega ustvarjanja razloži takole: »Da je ideja zares odlična, mora biti neobičajna, nekonvencionalna, ampak mora vseeno izhajati iz ljudi, okolja in časa, v katerem živimo. Če ne, nima smisla in je privlečena za lase.«

Petra Krulc, regijska izvršna direktorica strateške kreativnosti na Futuri DDB, o Tini pravi, da je izjemen talent. »Odlikujeta jo gorečnost in predanost ustvarjanju presežnih idej, ki raziskujejo nova zeitgeist polja za kreativnost znamk. Je dokaz, da obstaja potencial nove generacije kreativnih direktorjev, ki še čutijo pristno strast in ambicijo za ustvarjanje inovativnih marketinških rešitev,« pravi.

Ko ne ustvarja novih kreativnih konceptov, Tina Križaj svoje baterije polni s kuhanjem za prijatelje, na roadtripih – kadar koli in kamor koli – ter s spremljanjem vsega novega, kar se pojavi na filmskih in »serijskih« platnih. Trenutno je »zasvojena« s serijo Our Flag Means Death, ki jo režira Taiko Waititi.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji