Tri od treh: Zlati boben
Po poletnem izboru kanskih levov je trojica kreativnih direktorjev tokrat pregledala nagrajena dela na nedavnem Zlatem bobnu.
Katja Petrin, Jure Korenč in Peter Zabret
Trio kreativnih direktorjev – Katja Petrin iz agencije Herman & partnerji, Jure Korenč iz Agencije 101 in Peter Zabret iz Internavtov – se je udobno namestil in v kumulativi »stisnil« prav vsakega od predstavitvenih filmčkov. Katja si je ogledala zlate melodije, Jure srebrne opne, Peter pa bronaste odmeve. Naj zaigrajo tudi vam.
Katjina zlata trojica
Zadnja runda? Niti slučajno! Genialen primer, kako luknjo v zakonu obrniti v svoj prid. Cheers to that!
Glasba lahko preglasi anksioznost. Klinično preprosta ideja, ki si zasluži globalno implementacijo.
Einstein je nekoč dejal: »Če bi čebela izginila z obličja sveta, bi človeku ostala ne več kot štiri leta življenja. Nič več čebel, nič več opraševanja, nič več rastlin, nič več živali, nič več človeka.« Danes bi Einstein gotovo kupil delnice Husqvarne.
Juretov srebrni trojček
Včasih potrebujemo malo sprostitve in oddiha. Včasih od samega sebe, včasih od koga ali česa drugega. Skoraj vedno se radi igramo. Vedno pa imamo radi zabavne projekte.
Dvojna merila niso nikoli na mestu, če želimo nekaj zares pravilno izmeriti. Pri tem projektu so uporabili preprost trik, s katerim so izmerili dvoličnost družbe.
Mnogo briefov bi bilo lahko zapisanih z dvema besedama: sales push. Ta projekt ni dosegel le večje prodaje oglaševanega izdelka, ampak je naročniku tudi zasnoval prodajno uspešen in simpatičen produkt.
Petrov trio adijo
Projekt, ki je na praktično infografičen način vtkal novo logiko v že znane vzorce oblačil in obnašanja. Gre pa tudi za dobro prakso, kako lahko rdeča nit kampanje vodi po različnih kanalih za doseg različnih ciljnih javnosti.
Kar povedno je, da živimo v časih, ko bi lahko bil predstavljeni resničnostni šov dejansko eden od paradnih konjev televizijskih zaslonov. V tem primeru pa gre na srečo le za odlično odmerjeno provokacijo.
Eden od redkih primerov bronasto nagrajenega dela, ki je bilo dejansko ustvarjeno z mislijo na ciljno javnost in ne na festivalski izplen brez dodane družbeno odgovorne konotacije.