zoom
Aktualno

Tudi direktor Zooma je utrujen od »zoomanja«

Eric Yuan, ustanovitelj in direktor platforme za videoklice Zoom, je imel tudi po 19 (video) sestankov dnevno.

Portal Wall Street Journal je v okviru okrogle mize vidnejših ameriških direktorjev organiziral tudi razpravo o »tiraniji« spletnih sestankov, ki so v več kot 12 mesecih pandemije postali nujno zlo. Tudi za Erica Yuana, ki je prav tako ves čas delal od doma. »Seveda sem utrujen od sestankov. Zelo sem utrujen. Zelo težko je nenadoma narediti premik iz družabnega in osebnega okolja v svet, kjer so na zaslonu obrazi ljudi,« je povedal. Ob tem se je pošalil, da je njegov osebni rekord 19 sestankov v enem dnevu in da verjame, da ga je v tem pogledu marsikdo zmožen preseči. Ob tem je podal tudi nekaj nasvetov, da bo takšna količina sestankov manj utrujajoča. »Sestanke končajte zgodaj in s tem dajte sodelujočim na voljo čas, da se psihično 'sestavijo' med sestanki,« svetuje. Svojim zaposlenim za zdaj še ni odredil vrnitve v pisarno, naj pa bi se postopoma začeli vračati. Za začetek naj bi v pisarnah delali po dva dneva na teden.

Kaj je utrujenost od Zooma?

Izraz utrujenost od Zooma oz. ang. Zoom fatigue se je pojavil že v prvih mesecih pandemije. Torej v času, ko je večina zaposlenih delala od doma in sestankovala preko platform, kot sta Zoom in Microsoft Teams. Raziskava Univerze v Stanfordu med drugim ugotavlja, da utrujenost od Zooma bolj prizadene ženske kot moške. Videoklici zmotijo naravni potek medosebnih interakcij, kar sodelujoče pri videoklicih prisili, da dobesedno buljijo drug v drugega na zaslonih. To so imenovali »hiper pogled« oziroma »hyper gaze«. »Če je nekdo blizu vas in strmi natanko v vas, to z evolucijskega vidika pomeni, da se boste ali ljubili ali stepli. Stalno biti na visoki ravni pozornosti ustvari stres,« je za časopis The New York Times povedal Jeremy Bailenson z Univerze v Stanfordu.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji