shoppster3
Aktualno

Tudi Slovenci lahko odslej nakupujemo na Shoppster TV

Odslej je tudi slovenskim gledalcem na voljo Shoppster, prva integrirana spletna in televizijska trgovina pri nas. Kanal Shoppster TV je na voljo v Telemachovih programskih shemah EON, Total TV in D3, na spletni strani shoppster.com in YouTubu.

Shoppster je rezultat dveh let razvoja, ki kupcem ponuja preprosto, učinkovito in varno nakupovalno izkušnjo iz domačega udobja. Gre za 24-urni program, v katerem bodo gledalcem nabor izdelkov predstavljali znani Slovenci, ki bodo tokrat v vlogi televizijskih voditeljev Shoppsterjevih oddaj. Med njimi bodo nekdanji smučar in promotor zdravega življenja Jure Košir, televizijska osebnost Tanja Postružnik Koren, pevka Tinkara Fortuna, igralca Vesna Ponorac in Sašo Stojanov ter animator in spletni vplivnež Klemen Kopina. »Skupaj bodo gledalcem nakupovalni center pričarali kar doma ter v kratkih in kakovostnih vsebinskih prispevkih preizkušali izbrane izdelke ter predstavljali njihove prednosti,« pravijo pri Shoppsterju.

shoppste2

Prednosti za kupce in ponudnike

Shoppster, ki je sicer nasledil in nadgradil slovensko spletno trgovino Ideo.si, povezuje platformo shoppster.com in lasten televizijski kanal Shoppster TV. Deluje pod okriljem skupine United Group, ki je pri nas tudi lastnik operaterja Telemach. Kupcem je že na voljo bogat nabor priznanih blagovnih znamk, poleg tega pa so jim na voljo tudi izdelki lastne blagovne znamke, kmalu bodo predstavljene linije izdelkov voditeljev, ponudba pa se bo tudi v prihodnje neprestano širila in posodabljala. »Redne akcije bodo omogočale, da bodo številni izdelki na voljo po nizkih cenah. Shoppster več prednosti zagotavlja tudi ponudnikom, saj jim nadgrajena platforma zagotavlja še izvirnejše možnosti predstavitve svojih izdelkov, prav tako pa jim ponuja dodaten kanal za razširitev prodaje. Shoppster bo tako zanesljiv partner domačim podjetjem, posebno pozornost pa bomo v prihodnjih mesecih posvetili tudi manjšim podjetnikom in proizvajalcem,« so povedali ob začetku poslovanja v Sloveniji.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji