
Tudi v letošnji Kreakciji študenti dokazali komunikacijsko kreativnost
Znani so najboljši komunikacijski projekti študentov medijskih komunikacij, ki jih je izbrala komisija v okviru projekta Kreakcija (družbeno-odgovorna in kreativna akcija).
Kreakcija letos poteka že petič, skupaj pa jo izvajajo FERI (Inštitut za medijske komunikacije), Policijska uprava Maribor in Slovensko društvo za odnose z javnostmi. V okviru projekta so študentje pripravili komunikacijske projekte, s katerimi so naslovili eno od perečih področij, povezanih z mladimi in varnostjo, kot so prometna varnost, zaščitni ukrepi pred vlomilci, medvrstniško nasilje, boj proti korupciji in zanimanje za delo mladih v policiji.
Štirje zmagovalni projekti
Člani žirije Maja Kalan Pongrac, vodja korporativnega komuniciranja v Ljubljanskih mlekarnah, Aljoša Bagola, kreativni direktor, predavatelj in knjižni avtor, in dr. Tina Tomažič z Inštituta za medijske komunikacije so mnenja, da so bili končni izdelki kreativni in dovršeni, za zmagovalce pa so razglasili naslednje projekte:
1. mesto: »NePridiPrav« (avtorji Kai Ličina, Anja Nedeljkovič in Katarina Šuster)
2. mesto: »Krvave sledi korupcije« (avtorja Una Savić in Matije Šiško)
3. mesto: »Zaščitimo dom pred vlomilci« (avtorji Lucija Kalšek, Marko Sarić in Alen Jelenko)
ter »Korak k pravočasni spremembi« (avtorici Sara Škerban in Nika Štrucl)