euro2024
Aktualno

UEFA EURO 2024: Kakšno gledanost je prinesel prvi nogometni vikend?

Minuli konec tedna je bil vsekakor nogometno obarvan. Kakšna pa je bila gledanost prvih tekem evropskega prvenstva?

Svetovno prvenstvo v nogometu je leta 2022 prevzelo srca in misli navijačev kot tudi nenavijačev z vsega sveta. Kot pravijo statistični podatki iz leta 2023, je namreč šlo za daleč najbolj gledan športni dogodek na svetu. Tudi evropsko prvenstvo ne zaostaja veliko. Glede na analizo občinstev se prejšnje evropsko prvenstvo UEFA Euro 2020 uvršča med najbolj gledane športne trenutke vseh časov. Skupna gledanost tekem v živo je znašala 5,23 milijarde. Finale si je ogledalo 328 milijonov navijačev, kar je enako rekordu iz leta 2016. V povprečju si je vsak prenos tekme v živo ogledalo več kot 100 milijonov gledalcev.

Kot smo pisali že v MM-ovem MMini vodiču za UEFA EURO 2024, je televizijski nosilec evropskega prvenstva Sportklub, ki bo prenašal vse tekme. RTV Slovenija bo vsak dan predvajala le po eno tekmo. Matija Kosmač, vodja trženja pri podjetju Cas media, je za MM o pričakovani gledanosti povedal: »Kljub temu da smo uradni nosilec pravic, del tekem prenaša tudi slovenska nacionalna televizija in tu si ne mečemo peska v oči, da bodo ratingi gledanosti tam višji. Sploh, ko bo šlo za tekme Slovenije – ne glede na to, da jih bomo prenašali na obeh televizijah. Precej boljšo gledanost pa pričakujemo na tekmah, ki jih bomo prenašali ekskluzivno. Teh bo kar 29 od 51.« Slovenija sicer igra v skupini C, v prvem kolu so ta vikend že odigrali tekmo proti Danski (izid je bil izenačen), naši nogometaši pa se bodo pomerili še s Srbi in Angleži. 

Gledanost je presegla pričakovanja

Pri Cas medii so ocenili, da največjo skupino nogometnih zanesenjakov predstavljajo moški, ki so starejši od 35 let, zato so se odločili gledanost poročati na tej ciljni skupini. »Pričakovali smo povprečno gledanost okrog 2 % na ciljni skupini M 35+ in smo prijetno presenečeni, da so tekme uvodnega vikenda, vključno s tekmo Slovenije, dosegale ratinge med 2 in 7,8 % na ciljni skupini moških nad 35. letom starosti. Najvišji rating je dosegla tekma med Srbijo in Anglijo, in sicer 7,77 % na ciljni skupini M 35+. Tam je bil rating zelo dober tudi na splošni ciljni skupini, in sicer okrog 4 %,« razlaga Kosmač.

Odgovor o gledanosti nedeljske tekme z Dansko smo prejeli tudi z RTV Slovenija, kjer pravijo, da je tekmo spremljala skoraj polovica vseh gledalcev televizije v času prenosa tekme.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji