zz
Aktualno

Uspavanke za dva: Zavarovalnica Vita za opolnomočenje mamic

Zavarovalnica Vita in agencija Diginom sta ob materinskem dnevu predstavili glasbeni album Uspavanke za dva, ki združuje tradicionalne uspavanke s predelanimi besedili.

Album je zasnovan z namenom izboljšanja duševnega počutja novopečenih mamic in je dostopen na vseh večjih glasbenih platformah.

Glasba, ki pomirja mamice in dojenčke

Več kot 70 odstotkov mamic v prvem letu po porodu doživlja povišan stres, tesnobnost in čustvena nihanja zaradi neprespanosti, hormonskih sprememb in okrevanja po porodu. Prav to je navdihnilo Zavarovalnico Vita, da skupaj z Diginomom ustvari album, ki poleg dojenčkov pomirja tudi mamice. Uspavanke za dva prinašajo deset zimzelenih ljudskih pesmi, kot sta Jaz sem mala roža in Nina nana, s predelanimi besedili, ki nudijo besede tolažbe in razumevanja.

Glasbeni aranžma za album je prispeval Borut Antončič, znan pod imenom Bort Ross, s toplim vokalom pa je pesmim življenje vdihnila Lara Poreber – Lamai. Posebno vizualno identiteto je projektu s svojimi ilustracijami dodala Monika Klobčar. Ob izidu albuma je Lamai povedala: »Ideja mi je bila takoj všeč, pomislila sem, kako se tega še nihče ni spomnil ... Veliko premalo se govori o poporodnem obdobju, ki je sicer eno od najlepših in najbolj magičnih obdobij življenja, a hkrati tudi zelo težko. Vesela sem, da zdaj obstaja projekt, ki lahko mamicam olajša to zahtevno obdobje.«

Glasbene uspavanke kot del Vitinih Spodbudnic

Uspavanke za dva so nastale v sklopu Vitinih Spodbudnic, pobude za spodbujanje boljšega fizičnega, duševnega in finančnega zdravja. Anamarija Ahlin iz Zavarovalnice Vita je poudarila: »V Zavarovalnici Vita se vedno trudimo nuditi podporo ljudem v stiski. Kot podporniki Društva za pomoč prezgodaj rojenim otrokom in Junakom prvega nadstropja se zavedamo, da je poporodno obdobje lahko izjemno zahtevno. Zato smo ponosni na projekt Uspavanke za dva, ki lahko predstavlja pomembno spodbudo in podporo v različnih življenjskih situacijah.«

Nadgradnja s knjigo

Projekt se bo pred poletjem nadaljeval z izdajo knjige, ki bo vključevala vseh deset prirejenih uspavank. Teja Rajšp, direktorica digitalnih projektov v agenciji Diginom, je ob predstavitvi projekta izpostavila: »Tovrstni projekti so tisti, ki nam dajejo zagon za naprej in ki jih ustvarjamo z največjo strastjo. Veseli smo, da bodo Uspavanke za dva pomagale marsikateri mamici do boljšega počutja v čudovitem, a izzivov polnem poporodnem obdobju.«

Dostopnost na vseh platformah

Uspavanke za dva so na voljo na spletni strani Zavarovalnice Vita, pa tudi na YouTubu, Spotifyu, Apple Music, Deezerju in Tidalu.

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji