
V medijih je eden od največjih problemov starost uredništev
Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijski družbi Bloomberg Adria in pionir na področju združevanja »digitalne pameti« s poznavanjem medijske analitike, v osrednjem intervjuju za MM opozarja tudi na problem staranja uredništev.
Črt Piksi
»Povprečen novinar ali povprečen urednik je danes veliko starejši, kot je bil pred desetimi ali dvajsetimi leti,« opozarja Fazlić in razlaga, zakaj je to problem. »Nove tehnologije, ki prihajajo, so (do neke mere) povezane s starostjo uporabnikov. Da jih ti razumejo in lahko uporabljajo,« je povedal. Dodaja pa tudi, da so uredniki, ki so pred tridesetimi leti, ko je prihajala internetna revolucija, slabo opravili svoje delo, danes še vedno v tradicionalnih medijih in so zdaj vodje, ki morajo izpeljati še novejše projekte. »In to bo problem predvsem, če se ne bo pomladilo vodij, ne bo pomladilo urednikov in novinarjev, ki jim moramo dati možnost, da naredijo tisto, kar znajo dobro,« je dodal.
Napoveduje pa tudi, da bo umetna inteligenca v medijih naredila večjo revolucijo, kot jo je prihod interneta za časopisne in televizijske medije. »V intervjuju se s Kajo (Kovič, op.ur.) pogovarjava o tem, zakaj bo ta revolucija za nas, mlade, pomenila velik preskok, za starejše pa še večji preskok, s katerim se bodo v naslednjih petih letih težko spopadli,« je razložil.
Celoten intervju z Danielom Fazlićem je objavljen v Marketing magazinu, marec 2025, #525. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.