bla
Aktualno

V pričakovanju »eksplozije« digitalnega zunanjega oglaševanja

65 odstotkov direktorjev s področja oglaševanja verjame, da bo svetovni trg digitalnega zunanjega oglaševanja vreden do 55 milijard dolarjev (skoraj 47 milijard evrov).

Sodeč po ugotovitvah raziskave analitične družbe Alfi, ki je v raziskavo vključila 100 direktorjev s področja oglaševanja iz ZDA, Evrope in Azije, si lahko v bližnji prihodnosti obetamo razcvet zunanjega digitalnega oglaševanja (DOOH). 74 odstotkov vprašanih verjame, da bodo razvoj oglaševalskih ekosistemov in mrež ter porast pametnih mest prispevali k »ekspanziji« DOOH. Poleg tega 93 odstotkov sodelujočih v raziskavi meni, da je družba zaradi koronakrize postala bolj digitalizirana, kar pomeni vodo na mlin za nadaljnji razvoj DOOH. 65 odstotkov sodelujočih v raziskavi tako verjame, da bo trg DOOH do leta 2026 vreden med 42,5 milijarde in 47 milijard evrov, 30 odstotkov sodelujočih pa napoveduje, da bo celo presegel vrednost 47 milijard evrov.

61 odstotkov jih je močno prepričanih, da se digitalna tehnologija uspešno integrira v zunanje oglaševanje in da sovpada s spremembami v interakciji potrošnikov z oglaševalci. Za razliko od »tradicionalnega« zunanjega oglaševanja DOOH omogoča sledenje, ponovno ciljanje in merjenje uspešnosti. To se ujema s pričakovanji oglaševalcev, ki zahtevajo vedno bolj podrobne informacije o učinkovitosti kampanj, kot so ogledi, prikazi, vključenost in podobno.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji