V pričakovanju »eksplozije« digitalnega zunanjega oglaševanja
65 odstotkov direktorjev s področja oglaševanja verjame, da bo svetovni trg digitalnega zunanjega oglaševanja vreden do 55 milijard dolarjev (skoraj 47 milijard evrov).
Sodeč po ugotovitvah raziskave analitične družbe Alfi, ki je v raziskavo vključila 100 direktorjev s področja oglaševanja iz ZDA, Evrope in Azije, si lahko v bližnji prihodnosti obetamo razcvet zunanjega digitalnega oglaševanja (DOOH). 74 odstotkov vprašanih verjame, da bodo razvoj oglaševalskih ekosistemov in mrež ter porast pametnih mest prispevali k »ekspanziji« DOOH. Poleg tega 93 odstotkov sodelujočih v raziskavi meni, da je družba zaradi koronakrize postala bolj digitalizirana, kar pomeni vodo na mlin za nadaljnji razvoj DOOH. 65 odstotkov sodelujočih v raziskavi tako verjame, da bo trg DOOH do leta 2026 vreden med 42,5 milijarde in 47 milijard evrov, 30 odstotkov sodelujočih pa napoveduje, da bo celo presegel vrednost 47 milijard evrov.
61 odstotkov jih je močno prepričanih, da se digitalna tehnologija uspešno integrira v zunanje oglaševanje in da sovpada s spremembami v interakciji potrošnikov z oglaševalci. Za razliko od »tradicionalnega« zunanjega oglaševanja DOOH omogoča sledenje, ponovno ciljanje in merjenje uspešnosti. To se ujema s pričakovanji oglaševalcev, ki zahtevajo vedno bolj podrobne informacije o učinkovitosti kampanj, kot so ogledi, prikazi, vključenost in podobno.