Vabljeni v Vilno ... ko boste pač lahko šli
Litovska prestolnica Vilna niti v luči pandemije ni pozabila na humor.
Oglaševalski akciji »Vilna, evropska G-točka« (»Vilnius, The G-spot of Europe«),v kateri so protagonisti doživljali spolni vrhunec med opazovanjem tamkajšnjih znamenitosti, je na začetku 2020 sledila akcija, ki so jo poimenovali »Vilna, neverjetna, kjer koli že mislite, da je« (»Vilnius: Amazing Wherever You Think It Is«). V njenem nadaljevanju, božični oglaševalski akciji »Vilna, neverjetna, ko boste lahko prišli« (»Vilnius: Amazing Whenever You'll Be Able to Come«) so upoštevali, da a) bo tako kot druga evropska mesta zaradi varnostnih ukrepov z vidika turizma za božične praznike samevala in b) nihče ne ve, kdaj bo pandemije konec. Kot pove že samo ime akcije, v mesto vabijo turiste, ki bodo – zaželeno v kar se da bližnji prihodnosti – obiskali glavno mesto te baltske države.
Na posebni spletni strani tako vidimo Vilno in njen božični sejem prihodnosti, ki ga s tradicijo druži božično drevo. Precej drugačno, a še vedno njegov osnovni namen ostaja tudi v času, ko je oziroma bo veliko podobnosti s prizori iz znanstvenofantastičnih filmov. Sporočilo? Četudi božič v Vilni letos odpade, pa bo odličen drugo leto in leto zatem ter še več let pozneje.
»Trenutno sitaucijo obravnavamo podobno kot pri predhodni akciji, ko nihče ni imel pojma, kje je Vilna: s humorjem. Nekateri menijo, da bo trajala dolgo časa. Zakaj si ne bi privoščili nekaj šale in rekli, da je božič v Vilni izjemen, ne glede na to, kdaj nas boste obiskali? To je lahko drugo leto, čez dve leti ali pa čez deset let. Ali pa, ko bodo leteči avti in vesoljske ladje stvar vsakdanjika,« je povedal Antonio Bechtle, kreativni direktor in partner v agenciji Bechtle & Milzarajs.