spar
Aktualno

Vedno več blagovnih znamk posega po oglaševanju na TikToku

Ena od blagovnih znamk, ki se je že kmalu po začetku njegove uvedbe odločila za oglaševanje na TikToku, je tudi Spar Slovenija. O njihovi strategiji smo se pogovarjali z Alešem Popičem, vodjo digitalnih marketinških storitev.

Aleš Popič nam je zaupal, da se njihovi oglasi na TikToku vsebinsko razlikujejo od organskih vsebin in imajo več poudarka na izdelkih. »Sparov profil na TikToku je s skoraj 60 tisoč sledilci na platformi že močno prisoten in poznan med uporabniki, zato smo se pri kreativah odločili komunicirati s prepoznavnim elementom naših objav – našima vplivnežema. V oglasih smo želeli ohraniti tudi zabaven element, po katerem so naše objave prepoznane. To smo vključili v začetni ‘hook’ in z njim pritegnili gledalce k ogledu,« je razložil. 

Za prvi test so pripravili šest različnih kreativ, z oglaševanjem pa so začeli v zadnjem tednu avgusta. Pri pripravi kreativ oglasov sodelujejo z agencijama DD Studios in 916 HUB, za medijski zakup pa skrbi agencija Futura. 

Testiranje, testiranje

Popič pravi, da novost, kot je oglaševanje na TikToku, s seboj prinaša začetne izzive. Predvsem je izziv pridobiti podatke, kaj prinaša rezultate pri oglasih. »V prihodnjih mesecih bomo tako testirali veliko različnih pristopov v oglasih, da ugotovimo, kaj se najboljše obnese in kako najbolj optimizirati investicijo v oglase,« je povedal. Pravi, da je odstotek marketinškega proračuna, ki so ga namenili novemu kanalu za oglaševanje, v okviru celotnega proračuna resnično majhen, je pa primerljiv s tistim, ki ga imajo za oglaševanje na drugih družbenih omrežjih.

Kakšni pa so rezultati? »Po nekaj dnevih aktivnih oglasov je prezgodaj, da bi govorili o konkretnih rezultatih, za zdaj smo opazili samo porast metrik, in sicer ogledov, pa tudi rahlo rast sledilcev,« je zaključil.

zzz

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji